  • Data: 2013-02-11 09:36:39
    Temat: Re: Alior Bank op[łaty za konto
    Od: Olgierd <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 10 lutego 2013 20:48:56 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

    > Ja wiem czy nie może? Www m/M to trochę inna epoka. W Aliorze jest
    > praktycznie w pełni możliwość konfiguracji strony, nazwijmy to startowej.
    > Loguję się i widzę wszystko co potrzeba czyli stan kont, stan kk, wycinki
    > z historii kont etc.

    Ale to bank, nie fajsbók. Nawet jeśli dzieli Cię od informacji o blokadach jeden klik
    więcej, to istotne są rzeczy istotne. Np. to, że w Aliorze nadal nie da się ustawić
    przelewu przyszłego z karty kredytowej ;-) (przynajmniej ja nie umiem, ale chyba
    spróbowałem wszystkiego). Albo to, że jednak w m/M możesz sobie ustawić więcej
    różnych "zakazów" na kartach (czego by tu nie mówić, to jest naprawdę super sprawa).
    Albo tego, że w Aliorze się skichasz, ale karty VISA nie dostaniesz :)

    --
    Olgierd
    http://m2m.legeartis.org.pl