  • Data: 2013-02-11 09:40:42
    Temat: Re: Alior Bank op[łaty za konto
    Od: Olgierd <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 11 lutego 2013 09:36:39 UTC+1 użytkownik Olgierd napisał:

    > Albo tego, że w Aliorze się skichasz, ale karty VISA nie dostaniesz :)

    Dobra, wiem, to nie jest powiązane z funkcjonalnością serwisów transakcyjnych ;-)

    Mnie się po prostu podoba ta prostota, żeby nie powiedzieć surowość serwisów m/M
    (ostatnio nawet więcej z m zacząłem korzystać -- po prawie 5 latach przerwy dorobiłem
    się karty kredytowej!) -- nic się nie kręci, nic nie fruwa.

    --
    Olgierd
    http://m2m.legeartis.org.pl