  • Data: 2013-02-10 20:48:56
    Temat: Re: Alior Bank op[łaty za konto
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 08 Feb 2013 13:53:10 -0800, Olgierd napisał(a):

    > to Alior jest "jeden z lepszych", ale do m/M jednak równać się nie może.

    Ja wiem czy nie może? Www m/M to trochę inna epoka. W Aliorze jest
    praktycznie w pełni możliwość konfiguracji strony, nazwijmy to startowej.
    Loguję się i widzę wszystko co potrzeba czyli stan kont, stan kk, wycinki
    z historii kont etc. Niestety w mBanku (nie wiem jak w Multi, bo dawno
    uciekłem) tego nie zobaczę - ot chociażby doklikanie się do stanu kk/
    debetówki. Jest i było do tego kilka mniejszych lub większych pierdołek.
    No ale niedługo już nie będzie z tym problemu, bo zbliżają się zmiany w
    mBanku ;)

    --
    xbartx