  • Data: 2021-07-19 15:22:15
    Temat: Re: Abramsy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.07.2021 o 14:59, J.F. pisze:
    > Zwykly polityczny hurraoptymizm?

    Moim zdaniem na siłę chciał przekonać do inwestycji wyborców. Jak kanał
    bedzie, to przecież go nie zasypią tylko z tego powodu, ze tych ton
    bursztynu nie było.

    > Albo ktos usrednil baltyckie wydobycie, czy zrobil jedno badanie i
    > tak wyszlo.

    To wie tylko autor wypowiedzi. JA w sieci znalazłem naukowe opracowanie
    o znanych złożach z 2018 roku i nikt nie wspominał o Mierzei.

    --
    Robert Tomasik