  • Data: 2021-04-07 13:41:52
    Temat: Re: A jednak DOSZŁO
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 7 kwietnia 2021 o 12:35:32 UTC+2 _Master_ napisał(a):
    > Chyba już 3 lata. To takie dziwne? Było ZERO kosztów to korzystałem.

    Trochę dziwne, choć można i tak.
    Pewnym problemem było niebezpieczeństwo nadziania się na DCC - i to nie tylko w
    terminalu, ale i w necie - póki rewelower wydawał karty widziane jako "brytyjskie" -
    ale potem zaczęli wydawać widziane jako "polskie". Ale nie pamiętam, czy to było 3
    lata temu, więc nie wiem, czy masz "brytyjską" czy "polską".

    Hmmm, teraz sobie nie przypomnę już, czy 3 lata temu można było dostać jakąś
    debetówkę darmową - bo kredytówkę to na pewno (wieczny citi), a wielowalutowa
    debetówka z kantoru aliora to chyba 3 lata temu jeszcze nie była dostępna.

    > Właśnie wymieniłem i mam na Revolucie normalne złotówki
    > CO CHCIAŁEM OSIĄGNĄĆ - Minusem jest dwa przewalutowania ok 3%. (2,78)
    > Przelew Swift w mille to 5%

    Nie 5%, a 0,5%. Tyle że minimum 20zł (max. 125zł) - czyli że 0,5% masz dopiero od
    sumy 4k, przy niższych sumach procentowo więcej.
    SEPA zaczyna się "opłacać" poniżej 666zł - od których 3% to właśnie 20zł.

    Nie liczyłbym, że rewolwer powróci z kontami złotówkowymi w polskim banku - a na
    pewno nie przed paszportyzacją. Bo skoro jeszcze tego nie zrobili to widać, że nikt
    tego nie używa.

    Cóż, kiedyś widziałem piękny eufemizm "docelowy klient wielkich korporacji" ;>
    "Było zero kosztów, więc nadal używam, gdy już nie jest zero". To jednak stan umysłu,
    raczej nieuleczalny.