  • Data: 2021-04-07 14:53:15
    Temat: Re: A jednak DOSZŁO
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 7 kwietnia 2021 o 14:03:40 UTC+2 _Master_ napisał(a):
    > Jako że moja druga połówka jej używa/ła z zacięciem głównej księgowej
    > ;-) To jest dokładnie sprawdzane na bieżąco ;-)

    Albo może po prostu masz "polską" kartę i niebezpieczeństwa nie ma.
    Jak się nie boisz, to napisz pierwsze 6 cyfr numeru karty.

    3 lata sprawdzania - no, ja wytrzymałem trochę dłużej, chyba nieco ponad 5, ale już
    jakiś czas temu dałem spokój.
    Jedynie sprawdzam, czy moneyback przychodzi - łobuzy w santander "zapomnieli" o
    wypłacie w styczniu, to pewnie "błąd z powodu zmiany roku" ;P

    Aha, i napisz, w której to placówce milka załatwiłeś tą zmianę typu konta - będzie
    wiadomo, gdzie chodzić w celu załatwiania rzeczy niemożliwych ;>
    Ale w sumie po co Ci konto 360? Chcesz za nie płacić? Czy jednak wziąć debetówki
    (warto, bo warunek ich bezpłatności jest taki sam jak warunek bezpłatności konta -
    chyba że masz zamiar bezpłatność konta wypełniać blikiem i nie ryzykować wyższej
    opłaty w przypadku niespełnienia warunków)? Ciekawe, czy dostaniesz rok darmowego
    ubezpieczenia?