  • Data: 2021-04-07 16:23:49
    Temat: Re: A jednak DOSZŁO
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 7 kwietnia 2021 o 15:53:33 UTC+2 _Master_ napisał(a):
    > PS. A może też kredytową bo podobno zwiększa zdolność kredytową przy
    > hipotece która może będzie niedługo POTRZEBNA ;-)
    >
    > Prawd to azaliż bo była pracownica banku tak doradza ;-)

    Hmm, a dlaczego "była pracownica banku"? Jej się przestało podobać, czy bankowi? ;>
    Bo to taka "tyż prowda" - dobrze obsługiwana kredytówka zwiększa scoring, czyli ocenę
    kredytobiorcy - ale nie ma co się łudzić, że dostanie się przez to lepsze warunki,
    raczej jest odwrotnie - jeśli masz marny scoring albo w ogóle nie masz, to w ogóle
    kredytu nie dostaniesz.
    Zaś zdolność kredytową, tak jak każdy inny "posiadany" kredyt (bo to raczej kredyt
    Cię posiada, niż Ty go), KK zmniejsza.

    KK milka jednak warto - jak masz konto od dawna, to najprawdopodobniej masz ofertę na
    klik.
    Karty są darmowe przy 5 pyk miesięcznie - a na rok możesz mieć w promo nawet tylko za
    1 pyk miesięcznie, a do tego jeszcze dostać 300zł w kuponach na aledrogo - tylko
    trzeba wziąć mc impresja albo mc gold (uwaga - koniecznie MC, a nie visy).
    mc gold dodatkowo daje assistance, np. pomoc hydraulika, lekarz niby też, ale tylo w
    nagłych przypadkach - i chyba jeszcze samochodowe (nie jestem pewien, bo mnie nie
    interesuje, i tak nie skorzystam).
    A jak trzeba brać KH to KK zamykasz - zresztą w milku warto i tak dzwonić z chęcią
    zamknięcia jak tylko minie okres promocji, za niezamykanie dają np. moneyback.

    No ale i tak się nie dasz namówić, bo banki kochasz miłością BDSM - aż dziw, że nie
    jesteś klientem mBąka ;>