  • Data: 2021-04-07 12:05:32
    Temat: Re: A jednak DOSZŁO
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 7 kwietnia 2021 o 09:12:54 UTC+2 _Master_ napisał(a):
    > Nie do końca masz rację. Mille i Revolut WSPÓLNIE skroili mnie na 3%.

    No dobra, wspólnie - ale raczej tak, jak "wspólnie" Nawalnego, który kupował sobie po
    jednej akcji rosyjsko-oligarcho przedsiębiorstw, dzięki czemu, jak współwłaściciel,
    miał prawo wglądu w papiery i uczestnictwa w walnym.
    Mille zabrał 3%, rewolwer może 0,1-0,2%. Ale niech będzie, że wspólnie.

    Ale to "wspólnie" to tylko w ramach eksperymentu - bo co, masz rewolwera po to, żeby
    płacić w złotówkach?
    Choć można i tak - ale "normalnie" to tych euro na złotówki w rewolwerze wymieniać
    nie będziesz.

    > Te 3% to różnica między tym co wysłałem (w złotówkach) a tym co mam do
    > wydania w Revolucie w _złotówkach_

    Żebyś nie mówił, że kłamię, to sobie przelicz ilorazy:
    - ilość przesłanych euro podzielić przez ile złotówek zeszło z rachunku w milku
    - ilość przesłanych euro podzielić przez ile złotówek pojawiło się na rachunku w
    rewolwerze.

    > Czy 3% po Dwóch przewalutowaniach to dużo czy mało?

    Nie chodzi o to, czy dużo, czy mało - bo jak nie ma innego wyjścia, to się płaci tyle
    trzeba.
    Sęk w tym, że bez większego wysiłku można płacić mniej.
    Np. milek rżnie 3% - a kantor aliora 0,3%.
    Czyli 10 razy mniej (rewolwera można pominąć).
    A to dopiero pierwszy krok - choć jakbyś nie marudził, to już debetówka kantorowa by
    doszła i płaciłbyś 0%, bo mógłbyś doładować rewolwera debetówką kantorową za darmo.
    Choć właściwie rewolwer przestaje być potrzebny, bo prawie taką samą funkcjonalność
    ma debetówka kantorowa - prawie, bo jednak te 0,3% zamiast rewolwerowego 0,1%(?)
    trzeba policzyć jako koszt - a nawet 0,5% dla walut innych niż euro, jeśli doliczymy
    jeszcze narzut MC, jeśli chce się być leniwym i kupować w kantorze tylko euro (ale
    jak się nie chce być leniwym, to inne waluty - prócz rubli - też kosztują 0,3% -
    "sprawdzić, czy nie ksiądz").

    Możesz założyć kantor z mojego polecenia, kod KU7SPAKZRYU8 - dostaniemy po 50zł jeśli
    wymienisz w ciągu pół roku ponad 500zł i zrobisz jedną transakcję debetówką.
    Prowadzenie rachunków, debetówka i po jednej wypłacie miesięcznie w dowolnym
    bankomacie w kraju oraz za granicą darmowe.