  • Data: 2021-01-26 01:00:58
    Temat: Re: 9hpln
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "trybun" rtpuo4$1m38$...@g...aioe.org

    > Chodzi tylko o poprawne nazewnictwo konkretnych działań,.
    > Np podejście p Ciszewskiego, który twierdzi że EGONS to
    > globalny system wspomagający usługi nawigacyjne wszystkich
    > systemów, podczas gdy ten system nosi nazwę SBAS, czyli
    > "Satelity Systemu Augmentacji".

    Nie twierdzę tak, choć miejscami mogłem miast 'SBAS' napisać
    'EGNOS' tak jak miast 'GNSS' mogłem napisać 'GPS'. Rozmawiamy
    tu, nie zaś wykładamy jedynie słuszne teorie i prawdy.

    Równie dobrze (raczej -- źle) mogłem napisać 'WASS' miast 'WAAS'.
    [i zapewne niejeden raz napisałem, choć być może dostatecznie
    często poprawiłem przed wysłaniem]

    Twierdzę natomiast, że 'EGNOS' pełni w Europie te same funkcje,
    co 'WAAS' w Ameryce itd... I twierdzę, że te systemy (EGNOS,
    WAAS itd.) współpracują ze sobą...

    Ty zaś, Trybunie, twierdzisz raz za razem coś, co przyprawia
    o zawrót głowy... (choćby mylisz/myliłeś 'EGNOS' z 'Galileo'
    i 'GLONASS' z 'SDCM')

    --