  • Data: 2021-01-03 12:23:21
    Temat: Re: 9hpln
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > własne wspomagacze -- miał obywać się bez EGNOSS, ale UE zarzuciła
    > ten projekt i wspomaga się EGNOSSem jak GPS i GLONASS. Z planów
    > wczesnego Galileo powstały plany Beidou.
    >
    > Za czasów Theresy May UK miało mieć (być może pomysł ten żył tylko
    > przez chwilę) własny NSS z własnymi wspomagaczami, własnymi stacjami
    > referencyjnymi i własnymi satelitami geostacjonarnymi, ale obecnie
    > chyba ;) zarzucuno zupełnie te myśli... Być może techniczne problemy
    > (akurat wówczas tylko część Galileo ,,zepsuła się'' -- bez Search and
    > Rescue  Service) Galileo sprzed paru lat były spowodowane buntem

    Sam znasz ten program GpsTest. A w nim ani wzmianki w oknie głównym o
    "EGNOSS", flagi satelitów systemu GNSS i SBAS to faktycznie nie ich
    własne symbole a tylko flagi państw właścicieli danych satelitów. W
    objaśnieniach każą "EGNOS" utożsamiać z Unią Europejską. Natomiast
    "WAAS" z USA, "MSAS" z Japonią "SDCM" z Rosja itd. Tak więc niezupełnie
    się to zgadza z tym co napisałeś.

    > Cóż z tego, że pisałeś 100 razy, skoro myliłeś Galileo z EGNOSS?
    > Masz flagi UE w części GNSS? Masz E1? -- Lcoś to GPS, Ecoś to
    > Galileo. SBAS ma się nijak do tego, choć ma PRN podobnie jak GPS...

    Mam i teraz juz 101 raz o tym piszę. Nie pamiętasz już że pisałem także
    o E1 i L1?