    From: "Glenn" <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 700 tys. klientów mBanku
    Date: Thu, 7 Oct 2004 20:55:20 +0200
    Sender: g...@o...pl@dial-6022.wroclaw.dialog.net.pl

    > No właśnie jestem Ciekawy jak wygląda mobilnośc klientów mBanku na tle
    > innych. *Wydaje* mi się, że powina być większa, ale nie mam, żadnych
    > danych na ten temat.

    Też bym chętnie takie dane pooglądała. Mnie sie wydaje, że mobilnośc,
    mobilnością ale nie każdy chce miec po kilka kont (nie wszyscy są tacy
    stuknięci jak grupowicze ;-)))) A tu jeszcze trzeba by na bieżąco śledzić %
    (teraz na topie jest OKO, za 2 tygodnie może być VW) i albo mieć założonych
    kilka kont "na zaś", albo otwierać kolejne. Nie każdemu się chce i o ile
    bank komus mocno nie zalezie za skórę (co w mbanku zdaża sie zazwyczaj w
    zetknięciu z tzw. "czynnikiem ludzkim" albo "procedurą" ) to zazwyczaj konta
    nie zmienia. Stąd pewne ruchy banku (jak ten z 50 gr) mogą niewiele wpływać
    na ilość klientów/wysokośc depozytów.