  • Data: 2004-10-07 18:49:27
    Temat: Re: 700 tys. klientów mBanku
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-10-07 20:44, Glenn wrote:

    > Nie doceniasz jeszcze lenistwa :-) Przenoszenie konta, funduszy (o ile ma
    > ktoś SFI), że o kredycie nie wspomnę.
    A po co to przenosić, jeśli rozmawiamy o koncie "operacyjnym" ? Fundusze
    niech sobie leżą, jeść nie wołają.
    A jak ktoś jest tylko depozytowy, to
    > pewnie juz dawno przelał tam, gdzie jest aktualnie najwyżej (o ile rozgląda
    > sie na bieżąco po ofertach, a to nie takie oczywiste).

    No właśnie jestem Ciekawy jak wygląda mobilnośc klientów mBanku na tle
    innych. *Wydaje* mi się, że powina być większa, ale nie mam, żadnych
    danych na ten temat.

    KJ