  • Data: 2004-10-07 13:46:03
    Temat: Re: 700 tys. klientów mBanku
    Od: "Dave" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ck3h2d$pqa$1@news.onet.pl...

    > Żenujące? Chyba sie zagalopowałeś, nie sądzisz?

    nie sadze. W kazdym razie moje depozyty w mbanku spadly kilkukrotnie od
    czasu gdy w VW, Nordei czy na OKO moge miec znacznie wyzsze oprocentowanie.
    Praktycznie wystarczy mi mala gotowka w mbanku na koncie do wyplat z
    bankomatow i splaty KK. Nie widze sensu oszczedzania np. na emaxie czy na
    lokacie. Ty widzisz ?

    D.