  • Data: 2004-05-05 08:41:10
    Temat: Re: 6 dzien bez dostepu do rachunku w mBanku
    Od: "PiotR" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > wydaje mi się, ze sytuacja nr. 2 nie ma miejsca
    >
    > pozdr
    > hidie

    sytuacja nr. 2 to sytuacja w ktorej ja sie aktualnie znajduje
    w rozmowie telefonicznej gdy okazalo sie ze mLinka musi
    oddzwonic to podalem jej numer telefonu (komorkowego)
    ktory Pani przyjela, sprawdzajac uprzednio poprawnosc podanego numeru
    i byl to inny numer od tych zarejestrowanych jako moje telefony w mBanku

    PiotR