    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 5x BZ WBK mobile
    Date: Thu, 15 Sep 2011 17:11:35 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 15 Sep 2011 16:05:07 +0200, Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > Mi chodziło raczej o to, co zyskuję mając taka aplikację w stosunku do
    > dostępu on-line? Minimalizację transferu? Szybkość wykonywania operacji?

    Telefony to już tak jak komputery. Możesz mieć różne przeglądarki i
    teoretycznie na tych samych telefonach/systemach strona może wyglądać
    inaczej. Co bardziej istotne zazwyczaj nie działa on poprawnie, jest
    niedopasowana do ekranu telefonu itd itp. Jeżeli masz aplikację to ona
    jest dopasowana specjalnie już do systemu/telefonu na jakim ma działać.
    Będzie starać się wykorzystać maksymalnie jego możliwości aby ułatwić
    korzystanie z dostępu do konta. Oczywiście może być też minimalizacja
    transferu ale przede wszystkim chyba stawiają a przynajmniej powinni, na
    ergonomię i użyteczność.
    Każda taka aplikacja jest darmowa, więc jeżeli masz odpowiedni telefon to
    ściągnij i sam sprawdź czy widzisz jakieś znaczące różnice i czy warto w
    ogóle z tego korzystać.

    Xenocide