  • Data: 2006-11-23 15:09:23
    Temat: Re: 50 zł gratis do karty Money.pl
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "@dams" <a...@S...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b0fb3$45647dc6$57cfae89$20039@news.chello.pl...
    > Osoby, które zamówią kartę Money.pl i spełnią te warunki:
    > a.. Zamówią kartę Money.pl
    > b.. Uzyskają pozytywną decyzję kredytową
    > - do końca grudnia 2006
    > c.. Aktywują kartę i wykonają nią 3 transakcje na dowolną kwotę
    > - do końca stycznia 2007.
    > dostaną 50 zł w prezencie!

    Niech zrobia te karte latwo dostepna, a potem robia promocje. Mam 20-mies do
    konca zatrudnienia i tej karty nie moglem otrzymac, wymagaja min.26-mies.
    Poza tym w BZWBK w placowkach dezinformuja na temat tej karty(ale to juz
    temat na inny watek). W Lukasie dostalem karte bez problemu, gdyz wymagaja
    tylko 13-mies. Niektore banki wcale nie wymagaja zaswiadczenia o dochodach.
    Do portalu Money napisalem, zeby wyraznie zaznaczyli na stronie, ze wymagany
    jest dlugi okres zatrudnienia, ale odpowiedzi nie dostalem. Ten portal to
    podobnie jak TVN, mowi to co w danej chwili jest wygodne i przynosi profity.