  • Data: 2016-08-10 10:41:41
    Temat: Re: 2 karty w przesyłce od Citi
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tu przecież nie ma mowy o żadnym oddawaniu, przesyłają zwykłym listem.
    A jak teściowa ma kluczyk do skrzynki - kto wie, przecież to nawet może być jej
    mieszkanie - to dostęp ma. Choć oczywiście bez pozwolenia nie powinna otwierać
    listów, które nie są adresowane do niej - ale pewnie pozwolenie dostała.

    Przypomina mi się taka historia - jakiś czas temu jakiś urzędnik gminny czy powiatowy
    romansował sobie przez komunikator z jakąś kobitką, nie spodobało się to jej ojcu,
    wyciągnął z kompa córki te rozmowy i je opublikował.
    Urzędnik miał kłopoty z powodu używania kompa służowego do celów prywatnych (poza tym
    osobiste, bo chyba był żonaty) - ale tego ojca oskarżył o ujawnienie tajemnicy
    korespondencji i miał być z tego proces karny - ale nie trafiło mi się info, jak się
    ten proces skończył.

    PS: @Imka - naklejki w city dają tylko do kart mc, więc jeśli Twoja silver to visa to
    na naklejkę nie ma szans. Z simplicity jest łatwiej zgadnąć, bo występują tylko w
    formacie mc.