  • Data: 2016-08-16 19:30:07
    Temat: Re: 2 karty w przesyłce od Citi
    Od: wiatrak <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No i karta przyszła. Taka sama jak była. Było MC i jest MC. Ale po co 3
    i pół miesiąca przed końcem ważności? Ale Citi już chyba tak ma.
    Ale karta ogólnie w porządku. Wziąłem ją kilka lat temu w ramach
    promocji "na zawsze bezpłatna". Używam rzadko, ale wziąłem już z niej
    conajmniej tysiaka w ramach kilku promocji "poleć kartę znajomemu"