  • Data: 2008-10-14 08:59:43
    Temat: Re: 10 lat bankowosci internetowej! :)
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl>

    > To ja chyba wczesniej, bo pierwszy dostep do banku za posrednictwem
    > Internetu mialem w PBG, pozniej go Pekao przejelo. Dzis juz prawie nie
    > pamietam jak to wygladalo ;). Potem byl Handlobank, mBank i nastepne.
    > Z tych pierwszych do dzis korzystam tylko z mBanku.

    ja dla PBG robiłem oprogramowanie bankowe (mieli Zorbę)
    a koledzy z Softbanku we Wroclawiu rozwijali dostęp elektroniczny
    Kiedys nie obslugiwalo sie rachunku przez www tylko na wlasnym PC
    a potem sie do banku "wdzwanialo" i wysylalo/odbieralo
    transakcje/wyciagi

    a zaczynalem chyba od handlobanku, pl@net, wbk24 i bydgoskiego e-pko
    potem inteligo, BGŻ, sezam BPH, Millenet, VW bank, solo Nordei,
    DB, ING i Toyota bank - za kolejność nie ręczę, tyle tego było :-)

    Na pl.biznes.banki widzę swoje posty od maja 1999
    za czasów Sebastiana Malarza i Piotra Ochwała,
    a dopiero potem dołączyli tacy znani "internauci" jak Wojtek Frabński,
    czy Michał Macierzyński ;-)
    *** blad ***

    PS - warto chyba dodać parę dat nt startu/konca SYBIRU i ELIXIRU
    skoro wspomina się EuroElixir. Szczegóły np na
    http://www.kir.com.pl/main.php?p=3990&s=5941