  • Data: 2023-03-08 01:34:42
    Temat: Raiffeisen Bank powrót do Polski
    Od: Mac Ka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wyskoczyła mi reklama z kontem Raiffeisena. Nie tak dawno temu żegnałem się z nim, tu
    ponownie wraca jako Digital Bank. Z opisu wynika, ze zakres usług bedzie ograniczony.
    Zauważyłem, ze wywiązują się z obowiązku udostępnienia podstawowego rachunku
    płatniczego.
    No i tu ciekawostka, rachunek standardowy da sie założyć przez aplikacje, a co
    zrobic żeby założyć podstawowy rachunek płatniczy?

    Aby móc ubiegać się o otwarcie konta podstawowego, należy spełniać następujące
    kryteria:
    nie masz innego konta w PLN;
    masz ukończone 18 lat;
    mieszkasz w Polsce i posiadasz pozwolenie na pobyt w wróżę im sprzedaży choćby
    jednego rachunku podstawowego ?.

    MK