  • 11. Data: 2009-02-19 08:44:16
    Temat: Re: Pytanie do Anatola.
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Właśnie za te złotówki. Wcześniej EUR były wymieniane w NBP (po zancznie
    > gorszych kursach) a Skrzypek chował je do skarbonki.

    Ech Anatol, zastanów się co ty chłopie pierdzielisz....

    Endriu

  • 12. Data: 2009-02-19 08:46:28
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Ech Anatol, zastanów się co ty chłopie pierdzielisz....

    Unijno-SLD-owsko-Platforminae klapki na oczach....

    Tacy ludzie jak ty są niebezpieczni.

    Endriu

  • 13. Data: 2009-02-19 09:00:58
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Bartłomiej Miara <b...@p...onet.pl> napisał(a):

    No widzisz, czy rząd musi interweniować? Wystarczy powiedzieć to czy owo.

  • 14. Data: 2009-02-19 09:57:46
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Unijno-SLD-owsko-Platforminae klapki na oczach....

> [...]

    Endriu, zauważyłem, że w tym waszym kanapowym upeerze jest taki sympatyczny
    zwyczaj, że jak nie można poradzic sobie z argumentami, to trzeba zaraz obrazic
    rozmówcę... wiemy już że Anatol jest niebezpieczny, a teraz jakieś konkrety...

  • 15. Data: 2009-02-19 10:26:44
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > sympatyczny
    > zwyczaj, że jak nie można poradzic sobie z argumentami, to trzeba zaraz

    Viperze drogi nie wiem czy UPR jest kanapowy bo do niego póki co nie należę.
    Wg mnie jest to partia reprezentująca interesy wszystkich PRACOWITYCH I
    UCZCIWYCH ludzi a jej program nie zmienia się od 1992 roku, stąd dlatego ją
    popieram jednym głosem wyborczym -jaki posiadam.

    > wiemy już że Anatol jest niebezpieczny, a teraz jakieś konkrety...

    Viperze drogi, jak Eurosy znajdą się w rękach obcych, a złotówki kupione za
    unijne Euro-sy szlag trafi (na co się cholernie mocno zapowiada) to kurs
    wymiany po jakim wymieniał te Eurosy Skrzypek przed schowaniem ich do
    skarbca NBP będzie tylko niedoścignionym marzeniem...

    Anatol ewidentnie tego nie dostrzega, a na dodatek zamiast porzucić
    idiotyczne spory polityczne i ogarnąć chłodnym okiem na sytuację wyjątkowego
    zagrożenia dla swojego włąsnego kraju (zaślepiony propagandą na
    Solorzowsko-Michnikowską która "nienawiść do PiS-u" potrafiła sprowadzić u
    niego do poziomu instynktu samozachowawczego), zamiast być przerażonym
    wyprzedażą Euro-sów, on dokopuje Skrzypkowi i na dodatek cieszy się z faktu
    iż owe Eurosy są zagranicznym spekulantom wyprzedawane ..... Ot taki ci on
    "unijny" patryjota.....

    Dlatego twierdzę że jest to człowiek jak najbardziej niebezpieczny ....

    Endriu

  • 16. Data: 2009-02-19 10:46:43
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > "unijny" patryjota.....
    >
    > Dlatego twierdzę że jest to człowiek jak najbardziej niebezpieczny ....

    Endriu, na co się zanosi to tego nie wiesz ani ty ani nikt... interwencja ma
    przede wszystkim znaczenie psychologiczne, przypuszczam, że tej waluty nie
    rzucono zbyt wiele... jak na razie kurs franka spadło od szczytu 20 groszy,
    więc efekt jest bardzo dobry... dla ludzi z kredytami we franku ma to bardzo
    duże znaczenie... w interwencji chodzi przede wszystkim o to, by wytrącic rynek
    z hiperboli... i bardzo dobrze że rząd zadziałał, nie może byc tak, że paru
    londyńskich cwaniaczków robi sobie ze złotym co chce... interwencja jest zawsze
    niebezpieczna, nawet BOJ się na tym przejechał, ale w tej sytuacji to jest
    klasyczne mniejsze zło...

  • 17. Data: 2009-02-19 10:53:19
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > ma
    > przede wszystkim znaczenie psychologiczne, przypuszczam, że tej waluty nie

    Oby bylo tak jak mówisz ...

    Z tego co słyszałem na TVNBiznes było tej kasy gdzies około 3 mld Euro...
    Wartało by wiedzieć ile rzucili ....

    Endriu

  • 18. Data: 2009-02-19 11:05:00
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Oby bylo tak jak mówisz ...
    >
    > Z tego co słyszałem na TVNBiznes było tej kasy gdzies około 3 mld Euro...
> [...]

    Endriu, każdy spekulant jak słyszy o interwencji to natychmiast sprzedaje... to
    wzmocnienie złotego spowodowali realizujący zyski traderzy, a nie
    interwencja... z tego co ja słyszałem pierwsza transza była symboliczna i jak
    znam życie euro zostało już dawno odkupione z zyskiem he he... to między
    wierszami zeznał Rostowski... tak więc myślę że rząd na tej interwencji jeszcze
    zarobił...

  • 19. Data: 2009-02-19 11:21:22
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > tak więc myślę że rząd na tej interwencji jeszcze zarobił...

    Daj Boże ... zabaczymy co przyniesie jutro....

    Endriu

  • 20. Data: 2009-02-19 11:27:25
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    Endriu pisze:

    > Daj Boże ... zabaczymy co przyniesie jutro....

    Raczej poniedzialek.