  • 1. Data: 2005-12-09 11:33:54
    Temat: Przyjmowanie płatności kartą na WWW
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    Jakie firmy świadczą obsługę płatności przez WWW?
    Chyba http://www.eservice.com.pl i http://www.polcard.pl/ ?
    Jakie wymogi techniczne? Ile to kosztuje?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Niedźwiecki

  • 2. Data: 2005-12-09 11:36:41
    Temat: Re: Przyjmowanie płatności kartą na WWW
    Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl>

    zobacz ofertę http://plusz.pl/moneybookers/

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2005-12-09 11:46:50
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Grzegorz Niedzwiecki <n...@a...sggw.waw.pl> wrote:
    > Jakie firmy świadczą obsługę płatności przez WWW?
    > Chyba http://www.eservice.com.pl i http://www.polcard.pl/ ?
    > Jakie wymogi techniczne? Ile to kosztuje?

    masz jezcze allpay.pl czy http://przelewy24.pl/ i jeszcze pare innych takich
    systemow
    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 4. Data: 2005-12-09 12:06:03
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Jakie firmy świadczą obsługę płatności przez WWW?

    polcard.com.pl
    ecard.pl
    allpay.pl

    > Jakie wymogi techniczne? Ile to kosztuje?

    poza allpay.pl to sie nie raczej nie dowiesz przed podpisaniem stosownych
    umow...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 5. Data: 2005-12-09 12:12:50
    Temat: Re: Przyjmowanie platnosci karta na WWW
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 12/9/2005 1:06 PM, Piotr wrote:

> [...]
    > allpay.pl

    > poza allpay.pl to sie nie raczej nie dowiesz przed podpisaniem stosownych

    W którymś z czasopism o komputerach było zestawienie kosztów inwestycji
    i obsługi różnych opcji - ale niestety nie pamiętam, jak dawno (może z
    rok) i w którym.

    Pzdr: Witek

  • 6. Data: 2005-12-09 12:17:39
    Od: "H.wP." <h...@h...com>

  • 7. Data: 2005-12-09 12:33:01
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    H.wP. <h...@h...com> wrote:
    > Dla mikropłatności wystarczy payu.pl, nie ma stałych opłat, jest
    > jedynie 3% od wpłaty

    Ale czy w Payu nie musisz posiadac konta, zeby zaplacic np. karta?
    W allpay.pl czy w innych systeamch nie ma tego ograncizniea...

  • 8. Data: 2005-12-09 12:35:28
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Piotr" <p...@c...cz> writes:

    > poza allpay.pl to sie nie raczej nie dowiesz przed podpisaniem stosownych
    > umow...

    Wybacz, ale nikt nie podpisuje umów nie znając ceny.

    MJ

  • 9. Data: 2005-12-09 12:41:53
    Od: "H.wP." <h...@h...com>

    PayU wymaga rejestracji z podaniem niektórych danych osobowych . Dostaje się
    login i hasło do wejścia przy realizacji płatności ze strony sklepu. Jest
    łatwy generator kodu html do umieszczenia przez sklep na stronie. Jak
    zauważyłem to więcej niż 50% dużych sklepów i tak wymaga założenia konta i
    logowania dla zakupów w ich sklepie. Sam stosuję PayU dla bardzo małej
    sprzedaży ze względu na zupełny brak komplikacji jaki jest w większych
    systemach jak allpay przy potrzebie posiadania oprogramowania sklepu który
    następnie należy podłączyć do systemu płatności i znać się na tym wszystkim
    i jeszcze często trzeba dodatkowo podpisywać umowę z sytemem i płacić stałe
    opłaty.

  • 10. Data: 2005-12-09 12:41:59
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Wybacz, ale nikt nie podpisuje umów nie znając ceny.

    Umowa o zachowaniu poufnosci - a nie umowa o obsluge platnosci. Dlatego tez
    nigdzie nie masz podanych oplat jakie pobiera np. Ecard oraz nikt sie tym
    nie chwali - bo by zaplacil kare...

    Pozdr.,
    Piotr