  • 11. Data: 2009-06-15 20:13:31
    Temat: Re: Przelewy w Eurobanku
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > Josh01 <j...@g...com> writes:
    >

    > [...]
    >
    > Zdaje się, że taki tekst jest nawet wyświetlany przy zakładaniu
    > zlecenia.

    Zeby bylo ciekawiej, w dni mniejszego obciazenia systemu (a nie
    poniedzialek i to 15-0), zdaza sei, ze zlecenie wewnetrzne wykona sie i
    srodki zostana pobrane zleceniem wewnetrznym.
    No coz - rezepta jest zawsze dawac wewnetrzne dzien przed zewnetrznym -
    szkoda, ze w operacjach zaplanowanych (gdzie mamy przeglad zlecen z
    wszsystkich kont) nie widac ich kwot - byloby latwiej parowac.

    Szkoda rowniez, ze system nie sprawdza, czy jednak nie pojawily sie
    srodki na koncie (wplata, zlecenie wewnetrzne) i nie ponawia proby
    realizacji nastepna sesja. Naturalnie, jesli by to wprowadzili, powinni
    odpowiednio zmienic komunikat przy zakladaniu, zeby nie bylo sytuacji z
    dublowaniem automatem niewykonanego zlecenia, gdy ktos juz zrobil pod
    nie zwykly przelew .

    Ogolnie, brak funkcji "wykonaj zlecenie teraz" na niewykonanym zleceniu.

  • 12. Data: 2009-06-16 06:50:15
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    Josh01 pisze:

    > W tym moja cała dzisiejsza frustracja, że "system" nie napisał, że
    > zlecenie się nie wykonało. Zlecenie zniknęło w czeluściach "systemu"
    > tak, że nikt nie potrafił go już odnaleźć.

    No, to chyba uratowałeś mnie od wizyty u psychiatry.
    Kilka tygodni temu, jak dostałem wykaz operacji z KK, to zadysponowałem
    sobie przelew z EB. To mój w miarę nowy bank, to sprawdzimy jak to
    chodzi. Po zadysponowaniu przelewu na papierowym zestawieniu nabazgrałem
    sobie ołówkiem "zlecone - Eurobank" i walnąłem w segregator. Na
    szczęście wpisałem sobie jeszcze do telefonu, aby dzień wcześniej zadbać
    o środki na rach. bieżącym.
    Sprawdziłem. Jakież było moje zdziwienie, gdy nie znalazłem mojego
    zlecenia w "zaplanowane operacje" (gdzie za to jest w ch.., na ch.. mi
    potrzebnych informacji o przyszłych przelaniach odsetek z lokaty i
    odnowieniach lokat).
    Cóż - uznałem, że człowiek niekoniecznie całe życie chodzi trzeźwy i
    widocznie moja żelazna reguła "najpierw zadysponuj przelew, a potem
    odfajkuj na papierku" trochę się rozhartowała, wzruszyłem ramionami,
    ponowiłem dyspozycję i postanowiłem trochę mniej pić.
    A dzisiaj chciałem parę lokat przekształcić w "nieodnawialne".
    Wyklikałem co-trzeba, ono "przyjęło". Za chwilę patrzę - mam wiadmość w
    poczcie, że "dyspozycja edycji lokaty nie mogła zostać wykonana,
    spróbować ponownie". Niestety, lokata na wykazie nadal wisi jako "w
    trakcie edycji", a więc przycisku "edytuj" nie ma, a minęło już półtora
    godziny.

    No cóż - albo wysokie oprocentowanie, albo niezawodny serwis. Wybór
    należy do ciebie ;)

    --

    Pzdr.
    bzd.

  • 13. Data: 2009-06-16 07:29:16
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    bzdreg <b...@n...com> writes:

    [...]

> [...]
    > spróbować ponownie". Niestety, lokata na wykazie nadal wisi jako "w
    > trakcie edycji", a więc przycisku "edytuj" nie ma, a minęło już półtora

    U mnie lokata jest w trakcie edycji już drugi dzień :)
    KJ

    --
    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

  • 14. Data: 2009-06-16 07:34:16
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 15 Jun 2009 22:13:31 +0200, krzysztofsf napisał(a):

    > Szkoda rowniez, ze system nie sprawdza, czy jednak nie pojawily sie
    > srodki na koncie (wplata, zlecenie wewnetrzne) i nie ponawia proby
    > realizacji nastepna sesja.

    Wydaje mi się, że ponawia pierwszą sesją następnego dnia albo ostatnią
    poprzedniego. Zlecenie 12.05 się nie wykonało, przelałem ręcznie a
    następnego dnia dostałem pocztą wewnętrzną:

    Kategoria Inne
    Tytuł Zarejestrowano nieudaną próbę realizacji zlecenia.
    Data i godzina 13-05-2009 07:38:50
    Autor eurobank
    Uwaga! Zarejestrowano nieudaną próbę realizacji zlecenia.
    [I tu dokładne dane zlecenia]
    Zlecenie nie zostało zrealizowane. Powód niezrealizowania:Brak środków na
    koncie

    --
    Kojer

  • 15. Data: 2009-06-16 08:19:32
    Od: Josh01 <j...@g...com>

    On 16 Cze, 09:34, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

> [...]
    > [I tu dokładne dane zlecenia]
    > Zlecenie nie zostało zrealizowane. Powód niezrealizowania:Brak środków na

    No właśnie, u mnie dzisiaj "system" tego też nie napisał.
    Ale nie ma to większego znaczenia, że "system" wyśle komunikat po 24
    godzinach - to żadna informacja z punktu widzenia użytkownika, który
    zlecał przelew na konkretny dzień.
    Czy to naprawdę nie wydaje się co najmniej dziwne, że "systemowi"
    zajmuje 24 godziny, aby poinformować użytkownika o tym, iż nie wykonał
    operacji z poprzedniego dnia?
    Czy tam tysiąc Chińczyków to ręcznie sprawdza i wklepuje, a nie
    "system", przed którego obliczem padają na twarz wszyscy konsultanci
    EB?
    J.