  • 1. Data: 2005-08-10 13:56:31
    Temat: Re: EuroElixir
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    oboista wrote:
    > Probowalem dzisiaj wysondowac w infoliniach kilku bankow, jednakowoz
    > zacni konsultanci nie mieli zielonego pojecia o rozpoczeciu dzialania
    > Euroelixiru w pelnej funkcjonalnosci w dniu 30maja...

    W jedna strone dzialaja - tzn juz przyjmuja. W druga niekoniecznie- ale i to
    sie zmienia.
    Np w KB przelew kosztuje 10 zl.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-08-10 13:59:12
    Temat: EuroElixir
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    Czy jakis bank z tej zacnej grupy
    (http://www.euroelixir.kir.pl/index.php?id=aktualnos
    c&artid=34) oferuje
    juz Euroelixir?

    Probowalem dzisiaj wysondowac w infoliniach kilku bankow, jednakowoz
    zacni konsultanci nie mieli zielonego pojecia o rozpoczeciu dzialania
    Euroelixiru w pelnej funkcjonalnosci w dniu 30maja...

    pozrawiam
    --
    oboista

  • 3. Data: 2005-08-10 14:08:41
    Od: "August" <n...@p...pl>

    Użytkownik "oboista" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zacni konsultanci nie mieli zielonego pojecia o rozpoczeciu dzialania
    > Euroelixiru w pelnej funkcjonalnosci w dniu 30maja...

    Pewnie jest, tylko banki o tym nie mówią, puszczają tym euroelixirem, a
    kasują tak drogo jak było.
    Zresztą po co mają mówić, dopóki nie ma między nimi wiekszej konkurencji to
    trzymają stary cennik.
    To taka moja ,spiskowa teoria dziejów ;-)

    --
    S pozdravem,
    August

  • 4. Data: 2005-08-10 17:46:35
    Od: "ruua" <t...@i...net.pl>

    napisał w wiadomości news:ddd12p$o4s$1@news.onet.pl...

    > Np w KB przelew kosztuje 10 zl.

    tzn. przyjmuja czy wypuszczaja?

  • 5. Data: 2005-08-10 18:19:04
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ruua wrote:
    > tzn. przyjmuja czy wypuszczaja?

    puszczaja

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2005-08-10 18:46:50
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <ddd25u$ngs$1@opal.futuro.pl>, n...@p...pl says...
> [...]
    > trzymają stary cennik.
    > To taka moja ,spiskowa teoria dziejów ;-)

    Ze strony Kiru;

    " 21.07.2005
    Nowy uczestnik systemu EuroELIXIR

    Uprzejmie informujemy, z.e 18 lipca 2005 roku Danske Bank Polska S.A.
    podpisa? umowe; uczestnictwa w systemie rozliczania zlecen' p?atniczych
    w euro EuroELIXIR prowadzonym przez KIR S.A., tym samym liczba
    bezpos'rednich uczestników tego systemu zwie;kszy?a sie; do 34.
    Danske Bank Polska S.A. (numer rozliczeniowy 18300004) do produkcyjnego
    przetwarzania zostanie w?a;czony z dniem 1 sierpnia 2005 roku."

    34 uczestnikow... cyzli jest troche bankow

    AP

  • 7. Data: 2005-08-10 21:03:41
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    AP said the following:
    > 34 uczestnikow... cyzli jest troche bankow

    co wiecej wlasnie z infoliniami tychze uczestnikow rozmawialem i tam
    nikt nic nie wie, we wszystkich znaczacych: PKO BP (konsultanci nie
    znaja pojecia Euroelixir i maja pytac przelozonych), Pekao SA (ponoc
    kiedys nawet w internecie maja udostepnic), BPH nie ma wzmianki, BZ WBK
    cisza itd. itd...

    Kiedys to ruszy z pewnoscia, ale dlaczego teraz to stoi, poza jednym
    info z listy o KB :[

    oboista

  • 8. Data: 2005-08-10 21:18:15
    Od: "ruua" <t...@i...net.pl>

    napisał w wiadomości news:dddgf4$pf4$1@news.onet.pl...

    > puszczaja

    chmmm, ale jakim cudem, skoro nie sa uczestnikami tego systemu?

  • 9. Data: 2005-08-10 21:33:31
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ruua wrote:
    > chmmm, ale jakim cudem, skoro nie sa uczestnikami tego systemu?
    > http://www.euroelixir.kir.pl/index.php?id=aktualnosc
    &artid=34

    Via KBC?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 10. Data: 2005-08-10 22:11:15
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <dddpsv$h00$1@news.onet.pl>, j...@p...onet.pl says...

> [...]
    > cisza itd. itd...
    >
    > Kiedys to ruszy z pewnoscia, ale dlaczego teraz to stoi, poza jednym

    Mi sie wydaje, ze po prostu przelew miedzynarodowy w EURO w ramach
    krajow Euro jest rozliczny przez EuroElixir .... i po prostu "panienki"
    tego nie wiedza. Nalezy tylko wymagane dane.

    AP