  • 1. Data: 2004-06-23 09:29:16
    Temat: Przelew z PBK do PKO INTELIGO?
    Od: "lamer" <...@...com>

    Witam
    Otworzylem sobie ROR w Inteligo.
    Wczoraj wyslali mi przelew z PBK na Inteligo.
    Ile moze "isc" taki przelew?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-06-23 09:30:02
    Temat: Re: Przelew z PBK do PKO INTELIGO?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    lamer <...@...com> wrote:
    > Otworzylem sobie ROR w Inteligo.
    > Wczoraj wyslali mi przelew z PBK na Inteligo.
    > Ile moze "isc" taki przelew?

    Z Banku BPH ;)
    Jesli istotnie wczoraj wyslali, to dzisiaj powinno byc

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-06-23 10:27:29
    Od: "lamer" <...@...com>

    BPH PBK S.A. :)
    Dotarlo dzieki...

  • 4. Data: 2004-06-23 10:30:12
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    lamer <...@...com> wrote:
    > BPH PBK S.A. :)

    Nie.
    Teraz juz samo "Bank BPH"

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-06-23 15:52:36
    Od: "Tomek" <D...@s...pl>

    > Wczoraj wyslali mi przelew z PBK na Inteligo.
    > Ile moze "isc" taki przelew?

    Zrobiłem dziś o 11 z BPH i o 15 był już w Inteligo

  • 6. Data: 2004-06-23 18:26:54
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    lamer <...@...com> wrote:
    > Witam
    > Otworzylem sobie ROR w Inteligo.
    > Wczoraj wyslali mi przelew z PBK na Inteligo.
    > Ile moze "isc" taki przelew?

    http://www.miernik.ctnet.pl/money/bank_acc_param-pl.
    po.php

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl

  • 7. Data: 2004-06-23 18:27:13
    Od: "Jasiu II" <b...@s...pl>

    Wszystko zależy od tego w o której godzinie złożyłeś przelew, część Banków wczytuje 3
    sesję elixiru
    następnego dnia rano. Może inteligo tak robi

  • 8. Data: 2004-06-28 11:10:29
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Użytkownik lamer napisał:
    > BPH PBK S.A. :)
    > Dotarlo dzieki...

    Jeśli jeszcze zaczniesz odpisywać _pod_ postem, na który odpowiadasz to
    już w ogóle będzie super. :D

    K.