  • 1. Data: 2004-06-23 06:41:32
    Temat: prawdziwy szybki kredyt gdzie
    Od: "Marcin" <m...@W...com.pl>

    Witam

    W przyszlyym tygodniu wyjezdzam na wakacje. Stwierdzilem ze przydalyby mi
    sie dodatkowe fundusze.
    Chce zaciagnac kredyt ok 3-4 tys. konto mam w mbanku ijuz zlozylem wniosek
    ale obawiam sie ze nie zdaza.
    stad moje pytanie. do ktorego banku pojsc aby dostac szybko kredyt np juz
    przy zakladaniu konta( oczywiscie przy potwierdzonych dochodach).Zadne
    providenty mnie nie interesuja :)

    pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2004-06-23 06:53:49
    Temat: Re: prawdziwy szybki kredyt gdzie
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-06-23 08:41, Użytkownik Marcin napisał:
    > stad moje pytanie. do ktorego banku pojsc aby dostac szybko kredyt np juz
    > przy zakladaniu konta( oczywiscie przy potwierdzonych dochodach).Zadne
    > providenty mnie nie interesuja :)

    Eurobank i BPH - od ręki. Oczywiście kwota kredytu uzależniona jest od
    dochodów;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl