  • 1. Data: 2004-06-23 09:34:01
    Temat: Gdzie szukac uchwaly NBP ?
    Od: "Tomek W" <t...@o...pl>

    Witam,
    czy mozna gdzies nieodplatnie znalezc uchwaly z Dz. Urz. NBP?
    Dokladnie chodzi mi o Uchwalę NR 51/2002 Zarządu Narodowego Banku Polskiego
    z dnia 23 września 2002 r. w sprawie sposobu wyliczania i ogłaszania
    bieżących kursów walut obcych (Dz. Urz. NBP Nr 14, poz. 39 i Nr 20, poz. 51
    oraz z 2004 r. Nr 2, poz. 3).

    Dzieki za wszelkie info.

    Pozdrawiam,
    TW

  • 2. Data: 2004-06-23 09:38:37
    Temat: Re: Gdzie szukac uchwaly NBP ?
    Od: "Tomek Dygała" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Tomek W" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z dnia 23 września 2002 r. w sprawie sposobu wyliczania i ogłaszania
    > bieżących kursów walut obcych (Dz. Urz. NBP Nr 14, poz. 39 i Nr 20, poz.

    http://www.nbp.pl/

    pzdr.
    Tomek D
    --