  • 1. Data: 2002-10-07 11:37:12
    Temat: Przelew poszedl a pieniedzy nima
    Od: "Jogger " <j...@N...gazeta.pl>

    Zrobilem nie pierwszy juz raz przelew z mbank do LUKAS.
    W piatek zrobilem przelew okolo godziny 13.00 telefoniczniew mbank na moj
    rachunek w LUKAS. Pieniedzy na koncie jeszcze nie ma w LUKAS.
    Ciekawe gdzie one sa ?

  • 2. Data: 2002-10-07 11:41:42
    Temat: Re: Przelew poszedl a pieniedzy nima
    Od: Brodsky <B...@i...WyskrobTo.pl>

    Jogger nadaje:

> [...]
    >W piatek zrobilem przelew okolo godziny 13.00 telefoniczniew mbank na moj
    >rachunek w LUKAS. Pieniedzy na koncie jeszcze nie ma w LUKAS.

    Pewnie złodzieje ukradli.

    --
    Brodsky

  • 3. Data: 2002-10-07 12:08:10
    Od: Brodsky <B...@i...WyskrobTo.pl>

    kriskel nadaje:

    >Tak. Skoczyli na kabel zaraz po tym jak zatwierdził przelew do wysyłki.
    >8-P

    Wielce prawdopodobne. Ale zaraz z kabla pewnie zlezą, jak ich zacznie
    Elixir szczypać.

    --
    Brodsky

  • 4. Data: 2002-10-07 12:30:40
    Od: "GoGush" <G...@p...onet.pl>

    Sprawdz czy czasem nie wrocilo np. z niezgopdnym numerem rachunku.
    Ja mialem podobna sytuacje gdzie wyslalem na rachunek w BZ WBK (zlecenie
    stale) na ubezpieczenie na zycie.
    Przez rok bylo ok az tu nagle przelewy wrocily , dowiedzielems sie tego jak
    mi zawiesili ubezpieczenie.
    Ale teraz to im dokopie.
    Pani w CU powiedziala ze bank obiecal przyjmowac na stare rachunki ... ale
    pewnie nie mi :/

    Pzdr

  • 5. Data: 2002-10-07 12:39:21
    Od: "Jogger " <j...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > Ale teraz to im dokopie.
    > Pani w CU powiedziala ze bank obiecal przyjmowac na stare rachunki ... ale

    Robilem ostatnio przelew z mbank do Lukas i bylo wszytsko OK.

    Robilem to kilka dni temu.

  • 6. Data: 2002-10-07 13:02:40
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    .