    From: "damian" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przelew na konto TP SA
    Date: Tue, 26 Nov 2002 14:08:28 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@212.106.176.125

    Chcialbym przelewem regulowac rachunki z TPSA ale konto bankowe: 10301553 -
    06641201 wydaje mi sie "maloliczbowe". Czy jest mozliwy taki rachunek?
    Nota bene probowalem dodzwonic sie do Biura Obslugi klienta, ale przez
    godzine wital mnie glos jakby Loski (zeby rozsprzedawala sie na drobne by
    dawac glos w Call Center? - jesli tak - to trace swoja szczenieca ufnosc w
    tworzenie swojego wizerunku [mam na mysli oczywiscie Loske]) ;))
    I oczywiscie przez godzine nikt nie odbieral... TPSA...
    ;)
    damian