  • 1. Data: 2004-10-13 16:39:07
    Temat: Przelew miedzynarodowy
    Od: "D. Kostrzewski" <d...@m...toya.net.pl>

    Mam pytanie, byc moze troche lamerskie, ale nigdy wczesniej tego nie robilem
    :-) Musze przelac troche kasy do USA, gosc przyslal mi dane, ale nie wiem
    czy to juz wszystko czego potrzebuje. Oto one:
    Imie nazwisko
    Citibank
    Acct#69977178
    Wire#021000089

    Czy to wystarczy zeby zrobic przelew np w PKO BP? Z gory dzieki za odpowiedz

    --
    Daniel

  • 2. Data: 2004-10-13 19:03:39
    Temat: Re: Przelew miedzynarodowy
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <ckjlnd$moi$1@inews.gazeta.pl>, d...@m...toya.net.pl
    says...

> [...]
    > Wire#021000089
    >
    > Czy to wystarczy zeby zrobic przelew np w PKO BP? Z gory dzieki za odpowiedz

    Mysle ze musisz jeszcze miec nr SWIFT banku. A routing number nalezy do:
    CitiBank N.A.
    111 Wall Street
    New York

    Niestety nie mam ich kodu swift pod reka

    AP

  • 3. Data: 2004-10-13 22:25:47
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 13 Oct 2004 19:03:39 GMT, AP <c...@e...dyndns.org>
    wrote:

> [...]
    >111 Wall Street
    >New York
    >

    >Niestety nie mam ich kodu swift pod reka

    www.google.pl
    +swift +citibank +"new york"

    Citibank NA, New York, SWIFT: CITIUS33

    30 sekund roboty

    G.

  • 4. Data: 2004-10-16 16:17:06
    Od: "CC" <e...@s...com.pl>

    "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> wrote in message

    > www.google.pl
    > +swift +citibank +"new york"
    >
    > Citibank NA, New York, SWIFT: CITIUS33
    >
    > 30 sekund roboty

    W USA naprawde potrzebne do wystukania w komputerze sa tylko numer konta i
    numer banku (routing number). Wszystkie inne dane jak Nazwisko, Nazwa banku,
    i nawet Swift to sa dodatkowe informacje ktore oczywiscie pomagaja kiedy
    istnieje jakis blad w tych pierwszych dwoch numerach.

    CC

  • 5. Data: 2004-10-16 20:08:26
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <ckrhi4$n56$1@ngspool-d02.news.aol.com>,
    e...@s...com.pl says...

> [...]
    > i nawet Swift to sa dodatkowe informacje ktore oczywiscie pomagaja kiedy
    > istnieje jakis blad w tych pierwszych dwoch numerach.

    Taaak.... ale kolega chce wyslac pieniadze z polskiego banku i w takim
    przypadku SWIFT jest raczej potrzebny

    AP

  • 6. Data: 2004-10-16 20:26:30
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 16 Oct 2004 20:08:26 GMT, AP <c...@e...dyndns.org>
    wrote:

    >Taaak.... ale kolega chce wyslac pieniadze z polskiego banku i w takim
    >przypadku SWIFT jest raczej potrzebny

    Banki dokonujące przelewów SWIFT posiadają informacje dotyczące kodów
    wszystkich banków, dlatego wystarczy znać nazwę Banku oraz numer
    rachunku, na który chce się dokonać przelewu

    to info ze strony pko bp. i tak w zasadzie jest we wszystkich bankach.
    oczywiscie dobrze jest podac i nazwe i swift, bo mamy dodatkowa
    weryfikacje, ale przelew bez swiftu, a z nazwa banku tez powinien
    zostac przyjety.

    G.