  • 1. Data: 2004-10-13 13:40:36
    Temat: Napad na PKO BP w Opolu
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Napad na oddział Banku NBP w Opolu. W środku terroryści przetrzymują
    zakładników. Trwają negocjacje z bandytami. Centrum miasta jest okrążone
    przez antyterorystów.

    Info za totalnym szmatławcem http://112.opole.pl/ ale może to prawda?
    Nie jestem teraz w Opolu więc nie mam jak sprawdzić.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 2. Data: 2004-10-13 13:51:41
    Temat: Re: Napad na PKO BP w Opolu
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Info za totalnym szmatławcem http://112.opole.pl/ ale może to prawda?
    > Nie jestem teraz w Opolu więc nie mam jak sprawdzić.

    A dalej juz nie przeczytałeś?

    "Osoby, które chcą zobaczyć, jak radzi sobie opolska Policja w tak
    kryzysowych sytuacjach, mogą teraz udać się na ulicę Damrota.
    Fotoreportaż z akcji, wieczorem na naszej stronie."

    ĆWICZENIA :-)

  • 3. Data: 2004-10-13 14:19:16
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Glenn napisał(a):

> [...]
    > kryzysowych sytuacjach, mogą teraz udać się na ulicę Damrota.
    > Fotoreportaż z akcji, wieczorem na naszej stronie."

    Miałaś rację. 112.opole.pl to jednak totalny szmatławiec, przy którym
    taki superexpress jest szanującym się dziennikiem ;-))

  • 4. Data: 2004-10-14 10:40:26
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    33.html