  • 1. Data: 2004-10-13 16:52:26
    Temat: Porownanie dwoch e-bankow
    Od: "finko!!@@" <a...@b...pl>

    Ktory waszym zdaniem e-bank jest lepszy i dlaczego : Inteligo czy Mbank, i
    ktory do czego najlepiej sie nadaje tzn do wysylania kasy z netu, przelewow
    zewnetrzych itp

    dzieki

  • 2. Data: 2004-10-13 17:29:13
    Temat: Re: Porownanie dwoch e-bankow
    Od: "Jarek" <b...@m...uci.agh.edu.pl>

    Użytkownik "finko!!@@" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Ktory waszym zdaniem e-bank jest lepszy i dlaczego : Inteligo czy Mbank, i
    > ktory do czego najlepiej sie nadaje tzn do wysylania kasy z netu,
    przelewow
    > zewnetrzych itp

    ja mam m.in. w mBanku i jestem bardzio zadowolony - wysokie oprocentowanie
    lokat. przelewy wewnetrzne za darmo i szybkie, zewnetrzne 50gr. narazie
    żadych kłopotów.
    pozdrawiam
    Jarek

  • 3. Data: 2004-10-13 17:43:10
    Od: "MMMKKK" <a...@o...pl>

    Żaden, przelew kosztuje w jednym i drugim.
    Polecam multibank

  • 4. Data: 2004-10-13 17:44:24
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > Ktory waszym zdaniem e-bank jest lepszy i dlaczego : Inteligo czy Mbank, i
    > ktory do czego najlepiej sie nadaje tzn do wysylania kasy z netu,
    > przelewow
    > zewnetrzych itp

    Inteligo nie znam i nie zamierzam dotykac sie PKO(poza tym 1zl za przelew
    skresla ten bank z obszaru moich zainteresowan), mBank-glowna wada-brak
    potwierdzania haslami jednorazowymi przelewow zdefiniowanych, reszta moze
    byc, ale obecnie w porownaniu do konkurencji wypada slabo z oprocentowaniem,
    no i chce szybko sie dorobic 50 gr za przelew, dla kogos wykonujacego duzo
    przelewow- nieoplacalny. Pomysl o Lukasbanku- e-konto pro pod pewnymi
    warunkami calkiem darmo, bardzo funkcjonalne zlecenia stale,okresowe i
    jednorazowe, oprocentowanie 5,0% (mBank tylko 3,0%). Dla lokat dobry VW,
    funkcjonalnosc nakladki on-line troche toporna w wykonaniu, ale mozna zrobic
    przelew i zalozyc lokate, oprocentowanie wyzsze od mBanku, no i przelewy
    bezplatne.

  • 5. Data: 2004-10-14 04:24:51
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Krzysztof <o...@p...onet.pl> zapodał(a):

    [...]
> [...]
    > pro pod pewnymi warunkami calkiem darmo, bardzo funkcjonalne zlecenia
    > stale,okresowe i jednorazowe, oprocentowanie 5,0% (mBank tylko 3,0%). Dla

    Jak już ma się konto w mBank to prawie jest oczywiste, że ma się też
    eMax. Tam oprocentowanie jest 4.3%

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 6. Data: 2004-10-14 07:10:21
    Od: Jacek Ostrowski <j...@w...pl>

    finko!!@@ napisał(a):
    > Ktory waszym zdaniem e-bank jest lepszy i dlaczego : Inteligo czy Mbank, i
    > ktory do czego najlepiej sie nadaje tzn do wysylania kasy z netu, przelewow
    > zewnetrzych itp

    Polecam rozwiązanie, które sam stosuję -- mBank w połączeniu z VW, przy
    czym mBank traktuję jako konto podstawowe (od 3,5 roku). W obydwu
    prowadzenie konta jest za darmo. mBank życzy sobie za przelewy 50 gr,
    więc robię tylko jeden miesięcznie -- do VW, który przelewy ma za darmo.
    Poza tym obecnie VW ma lepsze oprocentowanie lokat -- Plus Konto od
    4,85% (eMAX w mBanku 4,3%), lokaty 30 dniowe od 5,55%.

    mBank ma lepszy system transakcyjny (pełne on-line), karty kredytowe,
    SFI, pełną obsługę przez inet kart kredytowych i debetowych.

    Pozdrawiam

    J.

  • 7. Data: 2004-10-14 14:39:06
    Od: "Doktor Plama" <f...@o...pl>

    www.rachunek.er.pl - załóż rachunek w banku - dostaniesz 20zł

> [...]
    > Ktory waszym zdaniem e-bank jest lepszy i dlaczego : Inteligo czy Mbank, i
    > ktory do czego najlepiej sie nadaje tzn do wysylania kasy z netu,

    ja polecam Multibank - prowadzenie rachunku 3pln, wszystkie przelewy
    gratis!!!!
    rachunek mozesz założyc poprzez stronę www.rachunek.er.pl
    za założenie rachunku i wplacie 200pln dostaniesz 20pln
    po czym wszystko możesz wyjąć...

    --
    www.rachunek.er.pl - załóż rachunek w banku - dostaniesz 20zł

  • 8. Data: 2004-10-14 14:39:22