  • 1. Data: 2005-10-17 12:27:21
    Temat: Przelew do zusu (z mbanku)
    Od: "dh" <z...@p...onet.pl>

    Witam
    Przez ostatnie dwa miesiace robilem sobie przelew do zusu z mbanku zostawiajac
    pole: "Nazwa skrócona płatnika
    lub nazwisko i imię płatnika" wypelnione przez mbank, a byla tam nazwa firmy,
    imie nazwisko, adres. Teraz zorientowalem sie ze powinienem tam wpisywac tylko
    nazwe skrocona. Teraz zrobielm przelew, w tym polu dalem teraz tylko nazwe
    skrocona.
    Czy ZUS bedzie polapie sie w tym wszystkim ??
    Czy moze postarac sie o zaswiadczenie o nie zaleganiu ze skladkami na wszelki
    wypadek ??

  • 2. Data: 2005-10-17 12:29:02
    Temat: Re: Przelew do zusu (z mbanku)
    Od: "dh" <z...@p...onet.pl>

    > Teraz zrobielm przelew, w tym polu dalem teraz tylko nazwe
    > skrocona.
    Tzn za nastepny miesiac wpisalem tak jak powinno byc.

  • 3. Data: 2005-10-17 12:36:42
    Od: "wk" <b...@p...onet.ABCpl>

    "dh" <z...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Czy ZUS bedzie polapie sie w tym wszystkim ??
    > Czy moze postarac sie o zaswiadczenie o nie zaleganiu ze skladkami na

    Skoro zus do tej pory nie protestowal to po co kombinujesz? Ja nie zmieniam
    tego co wstawi mBank i jest OK.
    BTW, wydaje mi sie ze dla zusu najwazniejsze jest NIP, REGON i nr
    deklaracji.

    pozdrawiam, wk

  • 4. Data: 2005-10-17 13:26:24
    Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>

> [...]
    zmieniam
    > tego co wstawi mBank i jest OK.
    > BTW, wydaje mi sie ze dla zusu najwazniejsze jest NIP, REGON i nr

    Różnie to bywa. Ja bym proponował choć zadzwonić do ZUSu i wyjaśnić, bo może
    się okazać, że po dwóch latach przyjdzie ci pismo z #$%^&*##. O ile ZUSu (i
    ZAIKSu) nie cierpię jako instytucji, to z niektórymi urzędnikami ZUSu (nie
    dotyczy ZAIKSu) można pogadać. Wyjaśnią, czasem nawet podyktują pismo, jakie
    należy wysłac do nich itp. I lepiej to zrobić szybciej, niż później.

    Ale czy to napewno TG?

    Grzexs

  • 5. Data: 2005-10-17 13:43:33
    Od: "wk" <b...@p...onet.ABCpl>

    "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl> wrote in message
    [...]
    > Różnie to bywa. Ja bym proponował choć zadzwonić do ZUSu i wyjaśnić, bo
    > może
    > się okazać, że po dwóch latach przyjdzie ci pismo z #$%^&*##.
    To fakt, zawsze lepiej zadzwonic.

> [...]
    > jakie
    > należy wysłac do nich itp. I lepiej to zrobić szybciej, niż później.
    Swego czasu tez kasowalem i wpisywalem tam nazwe skrocona (jakies 2-3 razy).
    Ale od dluzszego czasu zostawiam jak jest i zero problemow z zasilkami
    chorobowymi :-)

    > Ale czy to napewno TG?
    A co to TG?

    pozdrawiam, wk

  • 6. Data: 2005-10-17 15:03:38
    Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>

    > Ale od dluzszego czasu zostawiam jak jest i zero problemow z zasilkami
    > chorobowymi :-)

    > A co to TG?

    Ta Grupa!

    Grzexs