  • 1. Data: 2006-11-22 18:34:40
    Temat: darmowe konto firmowe w Multi
    Od: "juzer7" <juzer7@_S_K_A_S_U_J_gazeta.pl>

    No proszę co ta konkurencja robi z bankami :)

    http://hydepark.prnews.pl/index.php/promocja_konta_f
    irmowego_w_multibanku_i_sensacyjna_plotka_multi_z_aw
    d,display,24982

    pzdr

  • 2. Data: 2006-11-22 20:09:13
    Temat: Re: darmowe konto firmowe w Multi
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "juzer7" <juzer7@_S_K_A_S_U_J_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ek258h$bfc$1@inews.gazeta.pl...
    > No proszę co ta konkurencja robi z bankami :)
    >
    > http://hydepark.prnews.pl/index.php/promocja_konta_f
    irmowego_w_multibanku_i_sensacyjna_plotka_multi_z_aw
    d,display,24982

    Brawo. Nie na próżno dałem się namówić na zamknięcie tego rachunku
    i sam namówiłem kilku znajomych do zamknięcia, którzy być może
    namówili kolejnych. Ziarnko do ziarnka. Naprawdę w bankach warto
    głosować nogami. :-)

    marekz

  • 3. Data: 2006-11-22 21:59:50
    Od: "juzer7" <juzer7@_S_K_A_S_U_J_gazeta.pl>

    "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote in message
> [...]
    > i sam namówiłem kilku znajomych do zamknięcia, którzy być może
    > namówili kolejnych. Ziarnko do ziarnka. Naprawdę w bankach warto

    Zawsze warto :) Nic tak nie motywuje jak prawdziwe, niekorzystne dla firmy,
    reakcje klientów ;)

    pzdr

  • 4. Data: 2006-11-23 23:36:39
    Od: "Jotka" <j...@o...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości

    > Brawo. Nie na próżno dałem się namówić na zamknięcie tego rachunku

    Ja jakoś nie widzę powodów do niekorzystania z tego banku i tego produktu.
    Wręcz przeciwnie, działa niezawodnie, koszty pomijalnie małe, usługi na
    przyzwoitym poziomie... ciary mnie przechodzą kiedy wspominam telepekao24...

    J.

  • 5. Data: 2006-11-24 14:52:31
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 24 Nov 2006 00:36:39 +0100, w <ek5bab$eko$1@opal.icpnet.pl>, "Jotka"
    <j...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > przyzwoitym poziomie... ciary mnie przechodzą kiedy wspominam telepekao24...

    Taniej i lepiej wychodzi tandem mBank+VWB...

  • 6. Data: 2006-11-24 20:54:48
    Od: "Jotka" <j...@o...pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Taniej i lepiej wychodzi tandem mBank+VWB...

    Moje konto w Multi samo zarabia na siebie. To co mi oferują wystarcza z
    nawiązką. Po co mi jakiś tandem, podwójne kody, tokeny, listy kodów itd.

    J.

  • 7. Data: 2006-11-25 13:06:49
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 24 Nov 2006 21:54:48 +0100, w <ek7m6t$c0s$1@opal.icpnet.pl>, "Jotka"
    <j...@o...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Moje konto w Multi samo zarabia na siebie. To co mi oferują wystarcza z
    > nawiązką. Po co mi jakiś tandem, podwójne kody, tokeny, listy kodów itd.

    W VWB nie masz żadnych "kodów", ani "list kodów"...