  • Data: 2005-10-26 07:03:07
    Temat: Problem z Visą Classic w mBanku
    Od: Boban <b...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od 2 lat mam te kartę i ogólnie jestem zadowolony - najbardziej z tego, że
    nie muszę pilnować spłaty dzięki zutomnatycznej spłacie.
    Niestety zaczął się problem - po 2 latach mój podpis na odwrocie rozmazał
    się troche i jest już ciężko czytelny. Raz już mi prawie zakwestionowali
    płatność w sklepie. Zadzwoniłem na mlinię z prośbą o wystawienie duplikatu
    karty ale poinbformowano mnie, ze będzie to kosztowało 15zł. Moim zdaniem
    ta płatność jest niezasadna, ponieważ podpis rozmazał się nie z mojej winy
    a na skutek normalnego używania karty. Niestety przesuwanie karty w
    szczelinach czytników jaki i 3 letni okres ważności karty nie służą
    czytelności podpisu. Sam nie wiem co robić, w mbanku nie chcą zrezygnować z
    opłaty za duplikat, nie mogą wystawić karty z 12-miesięcznym okresem
    ważności. Żadne tłumaczenia o braku mojej winy nie pomogły, rozmawiałemz 2
    osobami na mlinii. Chyba wymówię im tę kartę i pójde do kogoś innego.