  • Data: 2005-10-26 10:44:30
    Temat: Re: Problem z Visą Classic w mBanku
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    seba kocik wrote:

    > mamisynek

    Jak masz pisać takie głupoty to lepiej zrezygnuj z pisania z newsów.
    Jesteś wyrodnym synem że nigdy nie pojawiasz się w domu? Czy też może
    nigdy nie zmieniałeś miejsca zamieszkania?
    IMHO pomysł z przesyłaniem papierków na adres rodziców w chwili gdy nie
    wiesz gdzie bedziesz mieszkał za 2 miesiące jest całkiem rozsądny i sam
    z niego korzystałem.

    reik.