  • 11. Data: 2005-03-06 14:05:17
    Temat: Re: Pozyczka a nieuregulowany stosunek do sluzby wojskowej
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 5 Mar 2005 22:50:42 +0100, Sebol
    <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> wrote:

    >gdyby nie ustawowy zapis że na czas służby wojskowej nie są naliczane
    >odsetki a spłaty kredytu są zamrożone to temat już dawno byś załatwił ale
    >jeżeli szukasz sponsora na czas wojska to może być trudno wśród banków.

    zajrzałem do ustawy (Dz.U. 2004 nr 241 poz. 2416) i jest tam ten
    przepis, ale daje mozliwość wyłączenia go w umowie. Można więc
    próbować przekonać bank.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 12. Data: 2005-03-06 17:09:39
    Od: "axell" <a...@u...op.pl>

    > Nie szukam sponsora, chce rozwijac firme i sie doksztalcac. Do wojska sie
    > nie wybieram - za stary jestem zeby mnie wzieli, ale jeszcze za mlody zeby
    > mnie przeniesli do rezerwy <;o)

    Idz do komendy i poproś o wcześniejsze przeniesienie do rezerwy, wbrew
    powszechnym opiniom zdarza się, że i wojsko pójdzie na rękę.

    axell

  • 13. Data: 2005-03-07 19:47:08
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Michal Jankowski napisał(a):
    > Jest tak. I wlasnie dlatego zaden bank takiej pozyczki nie udzieli.

    chyba że umowa stanowi inaczej...

    KG

  • 14. Data: 2005-03-07 21:04:58
    Od: "Jas Kowalski" <j...@v...pl>

    > Idz do komendy i poproś o wcześniejsze przeniesienie do rezerwy, wbrew
    > powszechnym opiniom zdarza się, że i wojsko pójdzie na rękę.
    >
    > axell

    Tez o tym slyszalem.
    Rozmawialem telefonicznie, ale nic nie zalatwilem. Wybieram sie pogadac
    osobiscie, zobaczymy czy cos zalatwie. Tak placza, ze maja 300 tys
    poborowych i wezma co czwartego, bo wojsko nie ma kasy, to moze mi pojda na
    reke...

    Dziekuje
    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2005-03-08 14:02:48
    Od: "Al501" <a...@i...net.pl>

    >zajrzałem do ustawy (Dz.U. 2004 nr 241 poz. 2416) i jest tam ten
    >przepis, ale daje mozliwość wyłączenia go w umowie. Można więc
    >próbować przekonać bank.

    Niech kolega sprobuje zaproponowac kaucje w wysokosci (jesli dobrze
    przeczytałem studiujesz) 6 (18 rat raczej odpada) rat miesiecznych
    zdeponowanych na rachunku w banku z pełnomocnictwem na bank do tego depozytu
    na wypadek sluzby wojskowej, przypuszczam ze sie nie uda ale sprobowac warto
    jesli jest jakis łebski doradca + mało upierdliwa osoba w dep. Kredytow to
    moze pojda na taki uklad jeden feler to zamrozenie pewnej kwoty na blizej
    nieokreslony czas (niewiadomo kiedy moga cie powolac), jedyny bank ze znanych
    mi ktory sam zaproponowal to GE BM ale to bylo dawno kiedy mi wojsko grozilo
    a chcialem wziasc kredyt hipoteczny - ani ja nie wzialem kredytu ani wojsko
    mnie nie zabralo :)
    Al501
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl