  • 1. Data: 2005-03-05 15:17:32
    Temat: koszty moneybookers
    Od: "arek" <a...@d...com>

    Czytałem archiwum i ciezko mi znalezc jednoznacza odp. Szukalem tez na
    stronie ich ale wydaje mi sie to troszke nie zrozumialem, otoz chce mam juz
    pieniadze na koncie "moneybookres" i teraz znam nr konta bankowego kolegi w
    usa i chce mu przeslac 100$ , jakie będą moje i jego koszty w przypadku
    takiej kwoty. Wiem ze on jak dostanie mejla ze otrzymal pieniadze musi tam
    zalozyc konto. Ale co dalej ? jakie on poniesie koszty w zwiazku z
    przelaniem pieniedzy do niego. Czy ma miejsce w tym przypadku cos takiego
    jak pobieranie prowizji przez jego bank za przyjecie przelewu? Pytam
    poniewaz przesylajad do niego 800$ przez PKO BP , bank w usa pobral od niego
    prawie 20$ za przeprowadzenie operacji.

    Prosze o pomoc
    z gory dziekuje

    aro

  • 2. Data: 2005-03-05 16:42:45
    Temat: Re: koszty moneybookers
    Od: rollins <x...@o...pl>

    arek napisał:

> [...]
    > takiej kwoty. Wiem ze on jak dostanie mejla ze otrzymal pieniadze musi tam

    jak sie nie myle to przelewy pomiedzy kontami moneybookers sa darmowe,
    tzn. ani ty ani on nie poniesiecie zadnych kosztow

    Oplata pobierana jest tylko w przypadku spieniezenia srodkow na
    moneybookers, przelew na niewmieckie konto np. kosztuje 1.80 euro
    wiec mysle że całkowite koszta nie powinny w twoim przypadku przekroczyc
    5$, a jezeli wziasc pod uwage korzystne kursy z ktorych korzysta
    moneybookers, to bedzie cie to nic kosztowalo

  • 3. Data: 2005-03-05 16:51:05
    Od: "arek" <a...@d...com>

    > Oplata pobierana jest tylko w przypadku spieniezenia srodkow na
    > moneybookers, przelew na niewmieckie konto np. kosztuje 1.80 euro

    oto wlasnie chodzi :) ile on zapłaci za "spieniężenie" ile zapłaci za
    przelew na swoje konto i czy jego bank pobierze prowizje od tego.

    aro

  • 4. Data: 2005-03-05 17:43:02
    Od: zbihniew <z...@S...yahoo.no>

    rollins wrote:

    > jak sie nie myle to przelewy pomiedzy kontami moneybookers sa darmowe,
    > tzn. ani ty ani on nie poniesiecie zadnych kosztow

    Ostatnio parę euro przelewałem i parę centów mnie to kosztowało.

    --
    "Voksen - det er noe som bare eksisterer i barns fantasi." (P. Hein)

  • 5. Data: 2005-03-05 18:11:38
    Od: rollins <x...@o...pl>

    arek napisał:

    > oto wlasnie chodzi :) ile on zapłaci za "spieniężenie" ile zapłaci za
    > przelew na swoje konto i czy jego bank pobierze prowizje od tego.
    >
    > aro

    trza sie troche wysilic i sprawdzic ich strone:

    Send Money: 1% (up to USD 0.70)
    Receive Money: FREE

    za wystawiene czeku w stanach 4.60$ (czyli całkiem nieźle trafiłem z 5
    dolcami

    pzdr

  • 6. Data: 2005-03-05 18:18:11
    Od: "Tom" <f...@i...pl>

    > Ostatnio parę euro przelewałem i parę centów mnie to kosztowało.

    wiem ze przeslanie z konta na konto moneybookres jest ok, ale czy ty masz na
    mysli wypałcenie przez osobę w usa na swoje konto w usa
    pieniędzy z moneybookres?

    aro

  • 7. Data: 2005-03-06 12:57:21
    Od: zbihniew <z...@S...yahoo.no>

    Tom wrote:

    > wiem ze przeslanie z konta na konto moneybookres jest ok, ale czy ty masz na
    > mysli wypałcenie przez osobę w usa na swoje konto w usa
    > pieniędzy z moneybookres?

    Słucham?

    --
    "Voksen - det er noe som bare eksisterer i barns fantasi." (P. Hein)

  • 8. Data: 2005-03-06 14:50:25
    Od: "aro" <f...@i...pl>

    > Słucham?

    troszke pokrecilem:)

    1.mam pieniadze na swoim koncie moneybookres
    2.przesylam na konto moneybookers klienta w usa
    3.on chce spieniezyc te srodki przelewajac na swoje konto bankowe (konto w
    usa)

    i teraz pytanie, czy przy opercacji 3 jego bank pobierze jakies dodatkowe
    oplaty?

    aro

  • 9. Data: 2005-03-06 20:14:20
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "aro" <f...@i...pl> wrote:
> [...]
    > usa)
    > i teraz pytanie, czy przy opercacji 3 jego bank pobierze jakies dodatkowe

    Skąd masz to wiedzieć? To zmartwienie tej drugiej strony... :))

    --
    Though I seek thy hell
    You close the gate before me

  • 10. Data: 2005-03-06 21:01:11
    Od: "aro" <f...@i...pl>

    > Skąd masz to wiedzieć? To zmartwienie tej drugiej strony... :))

    dobre :) tylko to przeslanie to akurat platnosc "w mojej sprawie" i pasuje
    mi to wiedziec.

    aro