  • 1. Data: 2005-03-05 20:23:52
    Temat: KK Multibanku - opłata
    Od: "Marek" <f...@p...pl>

    Witam,

    Na początku 2003 roku wyrobiłem sobie KK Multibanku Visa Classic. Bank nie
    pobrał na początku opłaty za jej wydanie (wynagrodzenie wpływało na konto i
    w dalszym ciągu wpływa), nie pobrał też bank opłaty za wznowienie karty w
    2004 roku. Dzisiaj zalogowałem się do systemu a tam "opłata za kartę" 70
    PLN.

    Czy ktoś może mi wyjaśnić skąd to się wzieło. Z tego co pamiętam to opłata
    nie jest pobierana jeżeli na konto wpływa wynagrodzenie od pracodawcy?
    Multilinka nie potrafiła mi odpowiedzieć na to pytanie twierdząc abym
    zadzwonił w tygodniu do działu kart.

    Marek

  • 2. Data: 2005-03-05 20:34:25
    Temat: Re: KK Multibanku - opłata
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Marek wrote:

> [...]
    > pracodawcy? Multilinka nie potrafiła mi odpowiedzieć na to pytanie
    > twierdząc abym zadzwonił w tygodniu do działu kart.

    Korzystałem z tej promocji, ale w regulaminie było że bank wyda w niej jedną
    kartę.
    Mnie multilinia powiedziała że jedna to znaczy: jedna w ogóle, a nie jedna
    do konta :(
    Trzeba było skorzystać z promocji w innych bankach, jest tego sporo :)

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2005-03-05 21:01:05
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Marek <f...@p...pl> wrote:
    > Czy kto? może mi wyja?nić sk?d to się wzieło. Z tego co pamiętam to opłata
    > nie jest pobierana jeżeli na konto wpływa wynagrodzenie od pracodawcy?
    > Multilinka nie potrafiła mi odpowiedzieć na to pytanie twierdz?c abym
    > zadzwonił w tygodniu do działu kart.

    Jesli masz obroty na karcie conajmniej 1000zl to moze ci obniza, albo
    zwolnia z opłaty....

  • 4. Data: 2005-03-06 16:51:57
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    mm <j...@c...barg.sv> wrote:
    > Jesli masz obroty na karcie conajmniej 1000zl to moze ci obniza, albo
    > zwolnia z opłaty....

    Ale musisz sie upomniec

  • 5. Data: 2005-03-06 21:22:18
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
    > Ale musisz sie upomniec

    I jeszcze beda ci robić łaskę :)

  • 6. Data: 2005-03-06 23:50:27
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    mm <j...@c...barg.sv> wrote:
    > I jeszcze beda ci robić łaskę :)

    Z tego powodu mozna pomyslec o karcie BPHu lub Citka, zwlaszcza jesli nie
    zamierzasz zaciagac kredytu ;)

  • 7. Data: 2005-03-07 09:32:20
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
    > Z tego powodu mozna pomyslec o karcie BPHu lub Citka, zwlaszcza jesli nie
    > zamierzasz zaciagac kredytu ;)

    + zniżki na citku i bph.

  • 8. Data: 2005-03-07 11:59:37
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    mm <j...@c...barg.sv> wrote:
    > + zniżki na citku i bph.

    Przede wszystkim dla nich :)

  • 9. Data: 2005-03-07 12:07:25
    Od: Solos <m...@t...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Ale musisz sie upomniec

    zobaczymy na ile jest to teraz mozliwe. mam karte Visa Credit wazna do
    konca kwietnia i wlasnie wyslalem mail z zapytaniem czy moge liczyc na
    wznowienie za darmo badz za nizsza oplate, poniewaz moje srednie wydatki
    ta karta z ostatnich kilku miesiecy przekraczaja 1000zl.

    --
    Solos
    GG 3115539