  • 1. Data: 2005-03-05 15:16:40
    Temat: Dolar
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Czy ktos kto sie zna na walutach moglby mi doradzic co zrobic z
    gotowka w dolarach- czy warto ja teraz wymienic i na co, czy lepiej
    poczekac i dlaczego?

  • 2. Data: 2005-03-05 15:46:18
    Temat: Re: Dolar
    Od: sunwoj <s...@W...op.pl>

    to chyba jeden z najgorszych momentow na sprzedaz dolarow... lepiej
    chyba przeczekac bo dolar jest teraz najtanszy od ilus tam lat, mysle
    ze za pol roku moze byc drozszy

  • 3. Data: 2005-03-05 15:49:58
    Od: "Marcin P." <s...@b...net.pl>

    Uzytkownik "Przemyslaw Kempinski"
    > Czy ktos kto sie zna na walutach moglby mi doradzic co zrobic z
    > gotowka w dolarach- czy warto ja teraz wymienic i na co, czy lepiej
    > poczekac i dlaczego?

    Wczoraj w TVpudle radzili, zeby poczekac az zlotówka sie oslabi przed
    wyborami i wtedy sprzedac.

    --
    Marcin P.

  • 4. Data: 2005-03-05 15:51:58
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik sunwoj napisał:
    > to chyba jeden z najgorszych momentow na sprzedaz dolarow... lepiej
    > chyba przeczekac bo dolar jest teraz najtanszy od ilus tam lat, mysle
    > ze za pol roku moze byc drozszy

    Albo i nie... ;)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-03-05 20:41:42
    Od: "Paweł" <t...@o...pl>

    znam gościa któremu doradca biznesowy z banku PeKaO s.a. tak mówił od
    kwietnia 2004 aż do grudnia 2004 :-)

    że to sie zaraz odbije, że teraz sprzedawac nie ma sensu - a sprawa na ponad
    100 tyś USD i teraz zrozpaczony właściciel ostro sie zastanawia czy ma
    szanse i czy iść z tym do sądu

    bynajmniej nie sugeruję zresztą że USD nie odbije sie i nie zacznie rosnąc -
    sam chciałbym wiedzieć

    ale jednoznacznie gadanie że będzie tak czy inaczej to jest jak góralska
    prognoza pogody - albo będzie słońce albo deszcz

  • 6. Data: 2005-03-05 22:01:11
    Od: "PolandMET.com" <m...@m...net>

    > Wczoraj w TVpudle radzili, zeby poczekac az zlotówka sie oslabi przed
    > wyborami i wtedy sprzedac.

    Na chlopski rozum, dolar nie bedzie tanial do zera. W koncu musi drozec.
    Mysle ze jak wreszcie te dupki dadza sobie spokoj z Irakiem to wszystko
    zacznie byc normalne

    Marcin Cimała
    Polskie Centrum Meteorytowe
    http://www.PolandMET.com
    http://www.Meteoryt.net
    ************************

  • 7. Data: 2005-03-06 09:48:03
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik PolandMET.com napisał:

    > Na chlopski rozum, dolar nie bedzie tanial do zera. W koncu musi drozec.
    > Mysle ze jak wreszcie te dupki dadza sobie spokoj z Irakiem to wszystko
    > zacznie byc normalne

    Dla mnie im tanszy dolar (a raczej im mocnieszja zlotowka) tym lepiej...

    A w Iraku to sie moze jeszcze wszystko wydarzyc.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2005-03-06 16:38:43
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Przemyslaw Kempinski napisał:

    > Czy ktos kto sie zna na walutach moglby mi doradzic co zrobic z
    > gotowka w dolarach- czy warto ja teraz wymienic i na co, czy lepiej
    > poczekac i dlaczego?

    Stare przyslowie pszczol mowi: jesli twoje akcje na gieldzie leca w dol
    i nie wiesz co z nimi zrobic, to sie zastanow, czy kupilbys je w tej
    chwili za taka cene - jesli nie, to od razu sprzedaj. ;-)

    Bartol

  • 9. Data: 2005-03-06 17:15:04
    Od: "Bartek" <S...@p...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
> [...]

    Wymienić na złotówki i to już.Nie ma co czekać.
    Po kilku latach hossy na waluty zaczeła se hossa na złotówkę.Widze dolary w
    okresie dłuższym niz kilka miesiecy ponizej 2zł.

    Marek

  • 10. Data: 2005-03-06 19:41:00
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Mar 2005 18:15:04 +0100, Bartek <S...@p...pl> napisał:

    > U?ytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisa? w wiadomo?ci

    > Wymieniae na z?otówki i to ju?.Nie ma co czekaae.
    > Po kilku latach hossy na waluty zacze?a se hossa na z?otówk?.Widze
    > dolary w
    > okresie d?u?szym niz kilka miesiecy ponizej 2z?.
    >
    > Marek

    A skąd takie "widzenie"?

    zbyszek

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/