  • 11. Data: 2003-08-12 11:13:10
    Temat: Re: Poziom obsługi w Multibanku...?
    Od: "sotch " <s...@N...gazeta.pl>

    bab <b...@w...pl> napisał(a):
    > Jesli chodzi o W-we przy Krolewskiej, opiekunowi Aquariusa, pani
    > Agnieszce M. nie mozna nic zarzucic!!!

    BTW: czy numer tel. komórkowego p. Agnieszki (zaczyna się od 600) dostępny na
    stronie AQ jest aktualny? Bo ja mam jakiś na 691?
    pzdr,
    s.
    ps. a to by oznaczało, że Multi z Plusa przeniósł się do Ery, ale to już
    NTG ;)

  • 12. Data: 2003-08-12 15:45:01
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich. Mogę się podzielić doświadczeniami z multibanku oddział
    > Bydgoszcz. Krótko mówiąc totalna klapa. Po trzech miesiącach po prostu się
    > poddałem. Dodzwonić się do działu kredytów to jak trafić szustkę w
    totolotka.
    > Ciągle chcieli jakieś dokumenty

    Potwierdzam.
    Zadaja ciagle jakis nowych absurdalnych papierów. Trwa to juz 1,5 miesiaca.
    Chyba maja klienta w d... Bede chyba zmienial bank dajacy kredyt hipotevzny.
    I uwaga. Nie korzystajcie z posrednictwa Expandera. Jaka prowizja
    (bezplatnie), tak usluga niestety. Ogranicza sie do zabawy w listonosza w
    zasadzie.

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Liczba osób ograniczonych jest nieograniczona - RMG