  • 1. Data: 2003-08-08 16:10:13
    Temat: Program do zarządzania budżetem
    Od: "Trek_" <trek@usuńtoto.klub.chip.pl>

    czesc,

    czy mozecie polecic jakis dobry program do zarzadzania budzetem
    domowym ? pelno tego w sieci, a trudno kazdy testowac od
    podstaw, moze ktos z Was korzysta z jakiego dobrego ?

    --
    pozdrawiam,
    Pio'Trek'

  • 2. Data: 2003-08-08 16:17:16
    Temat: Re: Program do zarządzania budżetem
    Od: "RysioPysio" <r...@p...e-wro.pl>

    "Trek_" z adresu [ trek@usuńtoto.klub.chip.pl ] w wiadomości [
    news:bh0hv4$a1d$1@nemesis.news.tpi.pl ] był uprzejmy napisać :
> [...]
    > : domowym ? pelno tego w sieci, a trudno kazdy testowac od
    > : podstaw, moze ktos z Was korzysta z jakiego dobrego ?
    Od dawna (ok.8 lat) używam Qucken'a [ www.intuit.com ]
    Zawodził tylko w czasach naszej inflacji bo max.transakcja
    w wersji z tamtego czasu była 99999.00 :)
    Bardzo go lubię jest bardzo łatwy w obsłudze , niedrogi.
    Próbowałem MsMoney ale może Quicken'owi buty czyścić :)

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 3. Data: 2003-08-08 16:18:08
    Od: "RysioPysio" <r...@p...e-wro.pl>

> [...]
    > : domowym ? pelno tego w sieci, a trudno kazdy testowac od
    > : podstaw, moze ktos z Was korzysta z jakiego dobrego ?

    poprawka : Quicken'a

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 4. Data: 2003-08-09 22:46:54
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    RysioPysio wrote:

> [...]
    > Bardzo go lubię jest bardzo łatwy w obsłudze , niedrogi.
    > Próbowałem MsMoney ale może Quicken'owi buty czyścić :)

    Cóż, mogę tylko potwierdzić. Żałuję tylko, że w Polsce nie można korzystać z
    bezpośredniego zciągania przez Internet danych z rachunków, KK i funduszy
    inwestycyjnych, niestety wszystko trzeba ręcznie wklepywać.

    Michał

  • 5. Data: 2003-08-10 05:19:07
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    MichalL wrote:

> [...]
    > korzystać z bezpośredniego zciągania przez Internet danych z
    > rachunków, KK i funduszy inwestycyjnych, niestety wszystko trzeba

    W BGŻ E-Integrum nie trzeba; można pobrać dane w formacie Quicken.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 6. Data: 2003-08-10 07:33:25
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    MichalL wrote:

    > Cóż, mogę tylko potwierdzić. Żałuję tylko, że w Polsce nie można korzystać z
    > bezpośredniego zciągania przez Internet danych z rachunków, KK i funduszy
    > inwestycyjnych, niestety wszystko trzeba ręcznie wklepywać.

    Skoro tak go zachawlacie, to powiedzcie czy rzeczywiście obsługuje j.u.
    funduszy inwetycynych (nawet jeśli trzeba go ręcznie podkonfigurować),
    konta w których oprocentowanie jest zależne od wielkości wkładu i lokaty
    dłuższe niż roczne.

    Jakiś czas temu byłem zainteresowany tego typu programem, ale po
    obejrzeniu trzech (dwóch polskich, jednego zachodniego) dałem sobie
    spokój. Takich kont i lokat o jakich wspominałem nie obsługiwał żaden,
    nawet jakbym wpisał dane ręcznie, a papiery wartościowe sprowadzały się
    do zaprogramowanej wcześniej listy akcji do, której nie mozna było nic
    dodać. Któryś z nich miał za to "niezwykle przydatną" opcję inwestycji w
    antyki.

  • 7. Data: 2003-08-10 08:38:11
    Od: "Trek_" <trek@usuńtoto.klub.chip.pl>

    > Od dawna (ok.8 lat) używam Qucken'a [ www.intuit.com ]
    > pozdrawiam
    > Rysiek

    powiedzcie mi jak kupic ten program :) , na stronie producenta wysylaja
    tylko do USA lub Canada, w amazon.co.uk tylko do UE, jest w Polsce
    jakis przedstawiciel ?

    pozdrowienia,
    Pio'Trek'

  • 8. Data: 2003-08-11 13:38:07