  • 1. Data: 2013-09-29 10:49:27
    Temat: Porównanie kredytów kont i lokat
    Od: "Hipoteka" <h...@h...comperialead.pl>

    Porównanie kredytów hipotecznych, samochodowych i gotówkowych. Potównanie
    lokat bankowych i strukturyzowanych. Dla firm porównanie kredytów i
    leasingu.

    Kalkulatory finansow i wyszukiwarki.

    http://hipoteka.comperialead.pl/

    Zapraszam do korzystania.

  • 2. Data: 2013-09-30 10:12:39
    Temat: Re: Porównanie kredytów kont i lokat
    Od: jj <p...@w...pl>

    > Zapraszam do korzystania.

    super ta porównywarka lokat - nie ma nawet neobanku, który daje 4% na 3 mce...

  • 3. Data: 2013-09-30 11:28:04
    Od: ketiv <k...@n...o2.pl>

    Hipoteka pisze:
    > Porównanie kredytów hipotecznych, [..]

    brakuje mi przede wszystkim oferty z Getin i PKO BP, może dałoby się
    uzupełnić..

  • 4. Data: 2013-10-19 20:36:24
    Od: Joossef <x...@g...com>

    W dniu 30.09.2013 o 10:12 jj <p...@w...pl> pisze:

    > super ta porównywarka lokat - nie ma nawet neobanku, który daje 4% na 3
    > mce...
    Uważasz, że produkty takiego banku powinny być w porównywarce?
    http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,14808243,Piki
    eta_lokatorow_w_Poznaniu___Logiem_NeoBanku_powinno.h
    tml#hpnews=poznan

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 5. Data: 2013-10-19 21:33:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 19 października 2013 20:36:24 UTC+2 użytkownik Joossef napisał:

    > Uważasz, że produkty takiego banku powinny być w porównywarce?
    Ja np uważam że własiciel kamienicy powinien mieć trochę więcej do gadania jak
    lokatorzy.
    A prawo u nas jest takie że lokator ma większe prawa jak własciciel.
    I dlatego trzeba korzystać z usług "czyścicieli"
    To jest chore moim zdaniem.
    Wynajmuję dwa mieszkania póki co, trzecie remontuję pod wynajem i na razie jest ok,
    ale przepisy u nas są jaki są i może się okazać pewnego dnia że nie moge dysponować
    swoją własnościa

  • 6. Data: 2013-10-19 22:26:14
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-10-19, Kris <k...@g...com> wrote:

    [...]

    > Ja np uważam że własiciel kamienicy powinien mieć trochę więcej
    > do gadania jak lokatorzy.

    Ależ on ma bardzo dużo do powiedzenia. To że pewne sprawy trwają
    to jest wina niewydolnych organów państwa i braku lokali. Ale jako
    przedsiębiorca zdajesz sobie z tego faktu sprawę i to na Tobie
    spoczywa kalkulacja ryzyka i jego opłacalności.

    Pójście "na skróty" jest zwyczajnym łamaniem prawa.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2013-10-19 22:42:31
    Od: Joossef <x...@g...com>

    W dniu 19.10.2013 o 21:33 Kris <k...@g...com> pisze:

> [...]
    > razie jest ok, ale przepisy u nas są jaki są i może się okazać pewnego
    > dnia że nie moge dysponować swoją własnościa

    Też tak uważam. Ale tu chodziło głównie o metody, jakimi się posługiwali
    czyściciele.
    W kamienicy, w której mam mieszkanie (kupione od właściciela budynku)
    również były robione porządki. Każdy z najemców dostał normalne
    wypowiedzenie i tyle. Jeden usiłował zapierać sie wszystkimi kończynami -
    sprawa poszła do sądu i wbrew obiegowej opinii wyrok był szybciutko,
    poszła eksmisja i po ptokach.
    Ale odłączanie, ludziom płacącym regularnie czynsz, wody, gazu i prądu,
    demontaż poręczy na schodach, zalewanie budynku wodą, rozbieranie dachu to
    raczej metody totalnie chamskie.
    Tym bardziej, że w większości z tych kamienic mieszkali wiekowi, często
    chorzy ludzie.
    A wyprowadzka miała nastapić w ciągu tygodnia, dwóch.

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 8. Data: 2013-10-19 23:17:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 19 października 2013 22:42:31 UTC+2 użytkownik Joossef napisał:

    > Też tak uważam. Ale tu chodziło głównie o metody, jakimi się posługiwali
    > czyściciele.

    Nie wolno mi odłączyć wody i prądu na czas remontu w MOJEJ kamienicy?

> [...]
    > wypowiedzenie i tyle. Jeden usiłował zapierać sie wszystkimi kończynami -
    > sprawa poszła do sądu i wbrew obiegowej opinii wyrok był szybciutko,
    Jal tak to ok.
    Ale zanjać życie to media trochę ubarwiają i ci "skrzywdzeni" to albo nie płacą albo
    o coś innego chodzi. "W papierach" z reguły jest ok a pyszczą tylko ci którzy
    zaległosci mają albo uważają że skoro mieszkali 20 lat to moga mieszkać dalej.

    > Ale odłączanie, ludziom płacącym regularnie czynsz, wody, gazu i prądu,
    > demontaż poręczy na schodach, zalewanie budynku wodą, rozbieranie dachu to
    > raczej metody totalnie chamskie.

    Tu zgoda ale wiesz jak to z mediami bywa. Wgłębisz się w szczegóły to sie okaze że
    ten czynsz to regularnie ale z 3letnia zaległoscia itp.
    Nie bądż my naiwni kamienice kupuje sie po to zeby na niej zarobic i jakby te czynsze
    były płacone to po kiego szukac innych lokatorów.
    > Tym bardziej, że w większości z tych kamienic mieszkali wiekowi, często
    > chorzy ludzie.
    A właściciel kamienicy to jakis dobroczyńca czy biznesmen?
    > A wyprowadzka miała nastapić w ciągu tygodnia, dwóch.
    W medialnym prekazie tak to wyglada, jak poznasz szczegóły to sie okazuje troche
    inaczej.

  • 9. Data: 2013-10-19 23:20:33
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kris <k...@g...com> writes:

    > Nie wolno mi odłączyć wody i prądu na czas remontu w MOJEJ kamienicy?

    No właśnie raczej nie. (Oczywiście jest lista wyjątków)
    KJ

    Food for thought is no substitute for the real thing.
    -- Walt Kelly, "Potluck Pogo"

  • 10. Data: 2013-10-19 23:36:16
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-10-19, Kris <k...@g...com> wrote:

    [...]

    > Nie wolno mi odłączyć wody i prądu na czas remontu w MOJEJ kamienicy?

    Wolno Ci postępować tak, by nie narażać zdrowia/życia mieszkańców.

    > Nie bądż my naiwni kamienice kupuje sie po to zeby na niej zarobic i jakby
    > te czynsze były płacone to po kiego szukac innych lokatorów.

    Np. dlatego, że czynsze przez poprzedniego właściciela były ustalone na zbyt
    niskim poziomie, a prawo zabrania "skokowych", dużych zmian. Może dlatego
    że poprzedni właściciel nie dbał o regularne remonty i teraz remont wymaga
    nakładów takich że ich odzyskanie będzie niemożliwe przy obecnym poziomie
    czynszów, itp. itd.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl