  • 1. Data: 2013-09-27 10:23:08
    Temat: MasterCard World Signia w Multibanku
    Od: luc <b...@g...de>

    Taka ciekawostka, zajrzałem sobie do wniosku dotyczącego zmiany typu karty i dla
    karty, która ma limit powyżej 20k da się wybrać tytułową kartę. Żeby chociaż opłata w
    pierwszym roku była bardziej promocyjna ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2013-09-27 11:03:45
    Temat: Re: MasterCard World Signia w Multibanku
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-09-27, luc <b...@g...de> wrote:

> [...]
    karty,
    > która ma limit powyżej 20k da się wybrać tytułową kartę. Żeby chociaż opłata w

    No ale po co? Ma jakieś szczególne profity w porównaniu do innych
    kart Multi?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2013-09-27 11:15:50
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu piątek, 27 września 2013 11:03:45 UTC+2 użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > No ale po co? Ma jakie� szczeg�lne profity w por�wnaniu do innych
    >
    > kart Multi?

    PriorityPass?
    Pakiet Travel World Signia w AXA, z większymi kwotami świadczeń?

    Ale pewnie da się wyrwać takie warunki taniej, niż za 900 pln/rok...

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2013-09-27 11:41:24
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-09-27, luc <b...@g...de> wrote:

    [...]

    > PriorityPass?
    > Pakiet Travel World Signia w AXA, z większymi kwotami świadczeń?
    > Ale pewnie da się wyrwać takie warunki taniej, niż za 900 pln/rok...

    No to dla mnie jest to np. bezużyteczne. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl