  • 11. Data: 2003-05-28 23:29:00
    Temat: Re: Poradzcie prosze!
    Od: " Kay" <z...@N...gazeta.pl>

    Millepensja w Millennium

    > - brak oplat za prowadzenie
    TAK

    > - brak oplaty za wplate (ewentualnie rozsadna kwota) w siedzibie banku
    TAK

    > - mozliwosci wykonywania przelewow jednorazowych do innych bankow (podobnie
    > jak wyzej - bez oplaty/rozsadna kwota)
    TAK (Internet - od 15.06 chyba 50 gr za przelew)

    > - na konto wykonywane beda przelewy zza granicy (nie wiem czy to cos
    > zmienia, czy przeliczane jest to po kursie dnia, czy tworzone jest konto
    > walutowe???)
    Walutowe mogą być dokonywane na konta złotowe (wtedy są przeliczane). W razie
    jakby co to można sobie założyć konto w USD albo Euro - prowadzenie gratis,
    dostęp przez Internet - jest chyba jakiś dzienny limit przewalutowań w
    Internecie (10000 USD) ale powyżej tej kwoty lepiej się skontaktować z
    bankiem przez telefon lub w oddziale - można negocjować kursy.

    > - zaznacze rowniez ze wolalbym miec mozliwosc zlozenia wizyty w takim banku
    > wiec calkowicie wirtualne placowki mnie nie bawia
    Prawie 400 placówek (mają dokładny wykaz na stronie)

    > - wymagana karta Visa (Maestro juz mam)
    He he - mają tylko Visę lub Amexa - jakbyś nawet chciał Maestro i to tak byś
    go u nich nie uświadczył...

    > - dostepnosc do sieci bankomatow bez prowizji za wyplate
    Pierwszych 10 wypłat w sieci bankomatów Millennium i Euronet gratis.

    Ostatnio dostrzegłem zalety Millepensji po podwyżkach w opłatach jednego
    takiego dużego Banku, stąd moja dość dogłębna wiedza na ten temat ;-)

    Pozdr

    K.

  • 12. Data: 2003-05-29 03:47:39
    Od: "Velwet" <w...@g...pl>

    ani smieszne ani obrazliwe - interpretuj jak chcesz, prosilem o rade a nie
    docinki

  • 13. Data: 2003-05-29 03:50:23
    Od: "Velwet" <w...@g...pl>

    miales racje - kiepsko czytalem
    dzieki:)

  • 14. Data: 2003-05-29 03:52:55
    Od: "Velwet" <w...@g...pl>

    "Glenn" <g...@g...pl> wrote in message

    > To Ty chcesz czegoś od grupy, a nie odwrotnie- mamusia kultury nie
    nauczyła?

    uczyla! dlatego licze na rozsadne uwagi i rady a nie doradce na parkingu dla
    vipow

  • 15. Data: 2003-05-29 03:53:45
    Od: "Velwet" <w...@g...pl>

    > akurat w takiej sytacji mozna polecic e-pakiet Fortisa
    > - jedyne oplaty to 7 zl/mies za prowadzenie + 1 zl/mies za karte VE
    > przelewy i wyplaty z wszystkich bankomatów masz darmo, fizycznie bank
    > odwiedzic tez mozesz. forsa moze lezec na walutowym a mozesz sobie w
    kazdej
    > chwili przelac na zlotowy i kursy przy normalnych przelewach maja o dziwo
    > bardzo korzystne.
    > Kursy podawane sa na www - wszystkie wsteczne rowniez, mozna porownac z
    > innymi bankami. Sam likwiduje w Fortisie pakiet srebrny, zeby sobie
> [...]

    dzieki ale 8 zeta miesiac w miesiac to dosc nieciekawa opcja

  • 16. Data: 2003-05-29 03:55:27
    Od: "Velwet" <w...@g...pl>

    > Millepensja w Millennium

    brzmi ciekawie - zabieram sie do czytania wspomnianej oferty

    dziekuje uprzejmie:)

    Velwet

  • 17. Data: 2003-05-29 07:16:24
    Od: "Pit" <p...@...pl>

    > dzieki ale 8 zeta miesiac w miesiac to dosc nieciekawa opcja

    no wiesz, to jest tyle co prowizja za wypłatę z dwóch obcych bankomatów, a
    wFortisie są za free ze wszystkich, oferta warta przemyślenia, choć mimo
    wszystko zamknąłem tam kiedyś konto... :]

    --
    Pozdrawiam!
    Piotrek <> p...@...pl

  • 18. Data: 2003-05-29 07:17:58
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Velwet wrote:
> [...]

    Odpowiadam grzecznie, słyszę teksty o gburach, a potem jeszcze masz do
    mnie pretensje o docinki?
    Ech :/
    EOT, szkoda gadać z kimś takim.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 19. Data: 2003-05-29 08:45:24
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Velwet"

    > brzmi ciekawie - zabieram sie do czytania wspomnianej oferty

    powodzenia, ale pamietaj porownac kiedys oplaty i prowizje
    czy jednak nie przekroczą 8 zl/mies
    *** blad ***

  • 20. Data: 2003-05-29 09:31:47
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Velwet wrote:

    > uczyla! dlatego licze na rozsadne uwagi i rady a nie doradce na
    > parkingu dla vipow

    To słabo uczyła, bo nazywanie kogoś, kto odpowiada na Twoje pytania
    "przemądrzałym gburem" świadczy nienajlepiej o Tobie.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn