  • 21. Data: 2003-05-29 13:11:42
    Temat: Re: Poradzcie prosze!
    Od: "Velwet" <w...@g...pl>

    przeczytaj ta wypowiedz i powiedz jak ma sie ona do mojego pytania

  • 22. Data: 2003-05-29 13:20:53
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Velwet wrote:
    > przeczytaj ta wypowiedz i powiedz jak ma sie ona do mojego pytania

    Przeczytałam i nie znalazłam nic, co by Cię uprawniało do nazywania kogoś
    gburem. Jak dla mnie EOT.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 23. Data: 2003-05-29 18:26:36
    Od: "Velwet" <w...@g...pl>

    jak dla mnie nie ma tam nawet pol slowa na temat

    "Ja jeszcze chciałbym dodać, że jeśli możesz zdeponować dużą sumę to
    znajdzie się jakieś konto VIP-owskie (typu Citigold) które ma zazwyczaj
    dodatkowe zalety, typu osobisty doradca czy miejsce na parkingu przed
    bankiem."

    gdybym nalezal do "Vipow" nie unikalbym wszelkich oplat
    w tym kontekscie p. Skowronski raczej nie utrafil
    pzdr!

    Velwet

  • 24. Data: 2003-05-30 15:57:37
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    blad wrote:
    > powodzenia, ale pamietaj porownac kiedys oplaty i prowizje
    > czy jednak nie przekroczą 8 zl/mies

    Tak sobie czytam i pewnie Velwet chcialby do tego - infolinie za free,
    dobra obsluge, poczte wewnetrzna i tak dalej i tak dalej.
    A wszystko to przy przychodach tak z 1000 zl miesiecznie...
    Ech ;)

    I oczywiscie w razie jakis zgrzytow w obsludze tacy kienci pierwsi sa
    do narzekania.
    Jak ktos pracuje w banku to przyzna mi racje ;)

  • 25. Data: 2003-05-30 16:05:56
    Od: j...@p...onet.pl

    > "Velwet" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Lukas Bank - spełnia wszystkie

    Nieprawda, brak kont walutowych.

  • 26. Data: 2003-05-30 16:08:28
    Od: j...@p...onet.pl

    > Ech :/
    > EOT, szkoda gadać z kimś takim.

    Masz racje, szkoda, a taki watek ciekawy sie zapowiadal :))

  • 27. Data: 2003-06-01 16:46:15
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:bb7uus$lfa$1@news.onet.pl...
> [...]
    > do narzekania.
    > Jak ktos pracuje w banku to przyzna mi racje ;)

    Może i tak, ale z drugiej strony, skoro bank nie rozróżnia w TOiP klientów z
    mniejszymi i większymi dochodami, to nie widzę uzasadnienia dla tego, by
    klient z dochodami mniejszymi miał mniejsze prawa czy był gorzej traktowany
    od tego z dochodami większymi. Teoretycznie przecież nic nie stoi na
    przeszkodzie, by bank robił takie rozróżnienie, a jeśli konkurencja na to
    nie pozwala, to już problem banku.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 28. Data: 2003-06-01 23:07:01
    Temat: Re: [OT] Poradzcie prosze!
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Tomasz Waszczynski wrote:
> [...]

    Michał mówił o czymś innym :) Nie o traktowaniu gorzej jakiejś grupy
    klientów, tylko o chęci narzekania wśród określonej grupy. Tak dzieje
    się wszędzie, nie tylko w bankowości.
    Dobrze że wzrasta u nas świadomość konsumencka. Gorzej jeśli idzie w
    parze z pospolitym brakiem kultury. Ale to już OT.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl