  • 51. Data: 2010-03-02 12:58:22
    Temat: Re: Polbank a grecja
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Valdi" hmil1b$c63$...@n...interia.pl

    > > Potrzeba prawdziwej
    > > oświaty i prawdziwego przemysłu. :)

    > Pchaj się w politykę

    Sama ciągnie.

    > - zlikwiduj konkordat,

    Mogę już zlikwidować. ;) Do niedawna miałem nadzieję, że ten bubel
    prawny pozwoli mi na legalizację cywilnego wielożeństwa w Polsce.
    Uznałem jednak, że tradycyjne małżeństwo (żona plus kochanki) jest
    prostsze od wielożeństwa. :) W ogóle... Jak tak człowiek sobie
    popatrzy na świat, to dojdzie do wniosku, właściwie trudno
    cokolwiek ulepszyć...

    > przeistocz słowa w czyn,

    To zadanie Boga -- u Niego słowo staje się ciałem.

    > zmodernizuj oświatę itp.

    Kiedyś marzyłem o prywatnych szkołach. Wówczas uważano mnie za głupca z tego powodu.

    > Obiecuję, że zjadę do Polski na wybory :)

    I na kogo będziesz głosował? Na Sikorskiego? Prezydent chyba
    jest zwierzchnikiem sił zbrojnych -- więc Sikorski ma dobrą przeszłość. :)

    -=-

    Myślę, że skupię się na uzdrawianiu mego ciałka.

    Choruję na płuca, ale mam nawroty -- choruje także głowa. ;)
    Wprawdzie mam specyfik w spraju dający nadzwyczajnie dobre
    efekty, ale nie zmienia to faktu, iż z zatokami mam kłopoty.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 52. Data: 2010-03-02 13:37:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Valdi" hmil1f$c63$...@n...interia.pl

    > to Ty Enuel z Częstochowy jesteś - dobrze myślę? :)

    Niedaleko -- jakieś pół tysiąca kilometrów. ;) Nawet mniej. :)
    Weź koordynaty z nagłówka

    C-Koordynaty: N 53°06'48", E 23°08'38", 1992 Arkedocja

    i wrzuć je do Googli (nie mogę -- od kwadransa jest w offline)
    i będziesz miał namiar na mnie z dokładnością do kilku metrów. :)

    Białystok jest miastem pogranicza -- na wschód i na południe jest
    Białoruś, na północ i wschód (za Suwałkami) jest Litwa, na zachód
    i północ są Mazurzy zwani Prusakami... Polska tutaj jest jedynie :)
    droga Białystok-Suwałki. ;) Na drodze tej jest Suchowla -- rzekoem
    Centrum Europy, ale Europy z granicą na Uralu. Miejscowoćć Suwałki
    były przed II wojną światową cyplem, miastem (a raczej wsią)
    garnizonowym wcinającym się pomiędzy Niemców i Litwinów.
    Nie odegrało roli ,,wojennej''.

    Najbliższym miastem stąd jest Grodno -- dzieli nas teraz granica. :)
    Innym pobliskim garnizonem jest Wołkowysk. Także za granicami...

    Gdy Lenin rozpoczął swoją wojnę z Polakami, polskie wojsko stało na Berezynie.
    Gdy w sierpniu 1920 roku Piłsudski przełamał bolszewicki front i złamał potęgę
    krasnej armii, wojsko polskie zatrzymało się przed Mińskiem. Choć latem 1920 roku
    krasnoarmińcy przekroczyli linię Wisły (gdzieś około Włocławka) i szykowali granicę
    niemiecko-radziecką w okolicach Odry, to na przełomie lat 1920 i 1921 nie mieli już
    sił i zasiadając do traktatów ryskich nie mieli złudzeń nie tylko co do Mińska, ale
    i co do terenów położonych od Mińska do linii Berezyny. Gdyby Polacy ,,poprosili''
    -- Sowiety usunęłyby się z całej Białorusi, a być może i z całej Ukrainy, ale
    wówczas Polska sięgałaby właśnie do Białegostoku -- trzeba by było zbudować
    Ukraińcom i Białorusinom niepodległe ich państwa a Polska byłaby tu mniejsza
    niż stała się później za PRLi. Polacy (nie Piłsudski -- ten był porządnym
    człowiekiem) woleli rozbiór i Białorusi, i Ukrainy.

    Białorusini nas nienawidzą za to, że Piłsudski cofnął wojsko spod Berezyny.
    Odważni mówi to wprost, inni milczą i nienawidzą po cichu. Do Ukrainy mam
    ,,kawałek'', ale wiem, że Ukraińcy nie kochają Polaków.

    Za Suwałkami jest Litwa. Z Litwinami Polacy też mają na pieńku. Pod osłoną sojuzowych
    wojsk Litwini anektowali sporne Wilno, za co wkrótce utracili swoją niepodległość w
    ogóle...

    http://maps.google.com/maps?q=o&sourceid=opera&num=0
    &oe=utf-8&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=pl&tab=wl

    Ja mam dookoła ,,fajnie''. :) Białoruś, Ukraina (trochę daleko) Litwa, Prusy i
    Rosja... Ufff...
    Rosja (jakby ktoś pytał -- jest na północ i lekko na zachód, nie wschód)

    -=-

    Ikea budować się ma na terenach białoruskich. Jadąc tymi terenami można dostać
    kręćka.
    Pustki, stepy, bieda... Dla mnie to przeżycie -- kości mi twardnieją od mleka, ale
    psychika coraz słabsza. Mogę (wzorem dawnych lat) przywalić z dużą ,,siłą'' (raczej
    z energią) w futrynę (bywam nieuważny) bez szwanku dla swego ciała (futryny, szafki,
    nogi od stołu -- nie ma dnia bez kolizji) ale przejazd przez białoruskie ziemie jest
    dla mnie szokiem!!!

    Myślano też o budowaniu na tych terenach lotniska. :) Ziemia pusta, jałowa, ludzie
    biedni...

    IMO Polacy powinni byli budować swoje szngenowstwo z Białorusinami, Litwinami,
    Łotyszami, Estończykami, Czechami, Słowakami, Węgrami i Ukraińcami, aby razem
    wejść (na dobrych dla nas warunkach) do UE...

    W takiej ojczyźnie Rydzyki i Makulskie kazałyby mi nie tylko lizać pochwę
    Stalenczykowej, ale i odbyt -- dla mnie to dobrze, że Polska jest słaba. :)
    Na domiar dobrego ja osobiście nie tłukę się ani z Litwin[k]ami, ani z
    Białorusin[k]ami. :)

    Ale że mam słabe zdrowie, najchętniej bym powitał zapaść Polbanku ;) i wyjazd
    (w celu odzyskania szmalu -- dla jaj nie wypada jeździć) do Grecji. Przy okazji
    wygrzałbym swoje dupsko?... Nie... Swoje płuca bym wygrzał -- na tamtejszych
    plażach, szukając zdrajców, którzy prosili:

    powiedz Sparcie, że tu leżymy, wierni...

    Jacy oni wierni?! Z pobudek religijnych opuścili Ateńczyków, za co zostali
    ukarani w Termopilach. :) Zdrada to poważny grzech w oczach Boga! Zdrada
    czy nieudzielenie pomocy...

    A Częstochowa -- cóż... Kordecki i inni nie byli gościnni, więc i Szwedzi nie
    chcieli. ;)
    Ja lubię Szwedów -- mam nawet samochód szwedzki, produkowany w Belgii, czyli w
    Chinach...
    Nie... Może coś mi się plącze... Nieważne. ;) Ale nawet w Norwegii byłem. :) To chyba
    niedaleko od Częstochowy. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 53. Data: 2010-03-02 13:53:49
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" news:hmj299$hln$6@inews.gazeta.pl

    > I na kogo będziesz głosował? Na Sikorskiego? Prezydent chyba
    > jest zwierzchnikiem sił zbrojnych -- więc Sikorski ma dobrą przeszłość. :)

    Na ciebie zagłosuję a laluś o którym piszesz odpycha mnie od siebie swoją
    pedalską twarzyczką, stylem mowy i takim lizidupstwem, które pobudza u mnie
    odruch wymiotny :)

  • 54. Data: 2010-03-02 14:09:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Valdi" hmj3l0$2mp$...@n...interia.pl

    > Na ciebie zagłosuję a laluś o którym piszesz odpycha mnie od siebie swoją
    > pedalską twarzyczką, stylem mowy i takim lizidupstwem, które pobudza u mnie
    > odruch wymiotny :)

    No, to jednego już mam. Jeszcze tylko ze sto tysięcy i mogę startować. :)
    Co mógłbym obiecać jak kandydat na prezydenta? Chyba tylko to, że pojadę
    wówczas do Grecji. ;) I będę namawiał do zniesienia Belki -- jakież to
    uprawnienia ma prezydent? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 55. Data: 2010-03-02 14:10:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Trzeba było tylko pracowac przy budowie jakiegos mostu...

    Można było budować reaktor w Żarnowcu -- nie trzeba było budować żadnego mostu. ;)

    A poważniej -- jakoś ludzie budowali domki bez mostów. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 56. Data: 2010-03-02 14:16:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hmj4sn$qt1$...@i...gazeta.pl

    > [..] Polska tutaj jest jedynie :)
    > droga Białystok-Suwałki. ;) [..]

    I kierunek na Warszawę -- ad północy po linię Grajewa czy Rajgrodu.
    Za Rajgrodem (na jeziorach) zaczynają się Prusy z ich szpitalem jerozolimskim. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 57. Data: 2010-03-02 15:01:00
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" news:hmj6kr$3id$2@inews.gazeta.pl

> [...]
    > Co mógłbym obiecać jak kandydat na prezydenta? Chyba tylko to, że pojadę
    > wówczas do Grecji. ;) I będę namawiał do zniesienia Belki -- jakież to

    To ja Ci od siebie rzucę kilka propozycji:
    1. podatek liniowy max. 15% (chyba eurokomuna na mniej nam nie pozwoli)
    2. likwidacja senatu
    3. zmniejszeni ilości sejmu - max. 10 posłów z każdego województwa
    4. zniesienie akcyzy na prąd, paliwa, alkohol i papierosy :)
    5. zniesienie immunitetu dla bydła z ul. wiejskiej
    6. likwidacja gus i innych niepotrzebnych urzędów
    7. prywatyzacja "z głową" tego co jeszcze dzierży państwo a nie jest mu
    potrzebne
    8. likwidacja zus i krus i stworzenie na ich miejsce jednego, sprawiedliwego
    systemu emerytalnego (na utopię, że sami będziemy na siebie odkładać nie
    liczę) :)
    9. zarobek posła = 1 średniej krajowej pensji :)
    10. darmowy przejazd autostradami
    11. zwiększenie max. prędkości na autostradach przynajmniej do 160km/h :)

    na chwile obecną nie mam więcej propozycji :)

    buźka i powodzenia na politycznych salonach :)

  • 58. Data: 2010-03-02 15:08:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pmlb" oM5jn.73929$1...@n...ams2

    > pasa poteznie bo szkoda bylo wydac kazdej marki czy dolara, bo za puszke
    > koli trzeba bylo zaplacic dolara a w Polsce za dolara to miales cale pol
    > litra...

    Może i tak -- nie zaprzeczam, ale jednak kola to napój
    zachodzi, a te pół litra to polskiej produkcji było. ;)

    Ja nigdy nie miałem nadziei na to, że w Polsce będzie można zarabiać
    i żyć, ale uważałem, że mnie się uda -- i udałoby się, gdybym nie
    płacił Rydzykom, Makulskim, Rabiczkom i innym. I tak mam farta, bo
    jednak przeżyłem. :)

    Teraz za dolara to mam ponad dwie puszki koli. :)
    Piję na umór, bo mam zapasy a data ważności nie przesuwa się...
    Zgromadziłem, aby mnie nie napadała depresja (czyli spadek
    presji -- spadek ciśnienia) krwi... Teraz muszę albo wypić,
    albo wylać, albo oddać... Wolę pić. :) (nie ja jeden?) ;)

    > Do dzis sprzedaje sie to co przez ok 50 lat budowano w PTRL-u kapujesz...

    :) Wyprzedaje. :) Ale już zostały tylko resztki... :)

    > 20 lat sie sprzedaje ponizej wartosci

    Poniżej? Ziemie niektóre sprzedano taniej niż za darmo. :)
    Ziemi nie budowano? Niby nie ale jeśli tak sprzedawano
    ziemie, to przemysłowe budowle zapewne też tak sprzedawano. :)

    > i nadal sie nie sprzedalo wszystkiego.
    > To bylo dno?
    > PRL mial huty (dzis stoja te same w Polsce co wowczas, ale dzis zarabiaja

    Huty są już niepotrzebne w takiej masie. :)

    > dla obcego wlasciciela) stocznie, kolej, zaklady budowlane, wysokorozwiniete

    Stocznie? :)

    > rolnictwo,przetworstwo spozywcze,

    To tak!

    > przemysl odziezowy (Lodz) w pierwszej 3 w
    > europie!

    Teraz czas na Chiny i na Indie...

    > Dzis w Polsce masz galerie handlowe:)))

    :) Dzięki czemu można kupić koszulę za złotówkę. :)

    > Zapamietaj: PRL nie upadl, PRL zostal rozmontowany, to spora roznica.

    Został zdemontowany, aby ,,betonowi'' zabrać źródła dochodu.
    Jednak ,,betonowi'' pozwolono na zakup nieruchomości ;) po ,,zaniżonej'' cenie...
    Straciło społeczeństwo, zyskały Rydzyki i Makulskie, beton trzyma się nieźle...
    Jaruzlskim dopiero teraz odbierają ich kominowe renty czy emerytury...

    -=-

    PRLa padła, bo ZSRR nie dawał już sobie rady z ,,kontrrewolucją''
    a patriotyczne rakietnictwo rodem z USA nie zostawiało złudzeń. :)
    Dawni działacze PZPR (z Balcerowiczem na czele) przeszły do opozycji,
    aby sprzedać za bezcen dorobek pokoleń i przygotować (: grunt :) pod ,,nowe''. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 59. Data: 2010-03-02 16:11:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Użytkownik "Valdi" hmj7mk$qhn$...@n...interia.pl

    > 1. podatek liniowy max. 15% (chyba eurokomuna na mniej nam nie pozwoli)

    Hm... To mnie nie znasz... IMO podatek należy policzyć jakoś tak:

    -- zsumować wspólne wydatki (wojsko, policja, medycyna, szkolnictwo,
    emerytury oraz renty itd.) i podzielić to pomiędzy płatników; sposób
    dzielenia można omówić (imo bogatszy musi płacić więcej od biednego)
    i zakres komunizmu (czy medycynę i szkolnictwo wliczyć, czy nie)

    -- podatek to nie datek na ,,biednych'' ,,władców'' :)

    > 2. likwidacja senatu

    IMO lepiej dłużej gadać i mniej głupot robić, niż bronić coś bez sensu.
    Lepsza bezczynność niż nadgorliwa głupota, której efekty później trzeba
    reperować pieczołowicie w pocie czoła.

    > 3. zmniejszeni ilości sejmu - max. 10 posłów z każdego województwa

    Autokracja? :)

    > 4. zniesienie akcyzy na prąd, paliwa, alkohol i papierosy :)

    Z alkoholu i z papierosów bym zniósł, aby zlikwidować wiadome nałogi.
    Z elektryczności i paliwa też -- bo ta akcyza jest efektem amoralnej postawy.

    > 5. zniesienie immunitetu dla bydła z ul. wiejskiej

    Czy aby o Polsce rozmawiamy? Immunitety dla bydła są w innym kraju... ;)
    Hinduizmu tu nie ma... ;)

    > 6. likwidacja gus i innych niepotrzebnych urzędów

    > 7. prywatyzacja "z głową" tego co jeszcze dzierży państwo a nie jest mu potrzebne

    A co to jest prywatyzacja? Bo wg Jerzego Kopani prywatyzacja == wyprzedawaniu.
    Nawet sprzedaż państwowego mienia polskiego państwom innych narodów nazywano tu
    prywatyzacją. :)

    > 8. likwidacja zus i krus i stworzenie na ich miejsce jednego, sprawiedliwego
    > systemu emerytalnego (na utopię, że sami będziemy na siebie odkładać nie
    > liczę) :)

    IMO Fiskus powinien płacić emerytury i renty. :)
    (ale co wówczas uczynić z rzeszą bezrobotnych -- dzisiejszymi pracownikami ZUS?)

    > 9. zarobek posła = 1 średniej krajowej pensji :)

    IMO poseł powinien zadowolić się pracą za freeko. :)

    > 10. darmowy przejazd autostradami

    O!!! Tu zgadzamy się!! Choć... Po co te autostrady? :)
    Mam na myśli nie same drogi, ale otoczki -- parkingi co kilometr i telefony co sto
    metrów?...

    TIRy na tory!!! :) Choć ja akurat lubię TIRy -- bywa, że bez nich nie mógłbym jechać.
    :)
    Na przykład jakiś czas temu jechałem w straszliwej mgle schowany pomiędzy dwoma
    TIRami. :)
    (oczywiście nie pięć metrów za jednym i pięć przed drugim -- zachowaliśmy odległości
    bezpieczne)

    Innymi słowy -- dla mnie TIRy są pożyteczne, ale dla ,,ogóle'' chyba niekoniecznie.
    W każdym razie nie są dobrem, póki nie ma obwodnic i dróg w ogóle. :)

    > 11. zwiększenie max. prędkości na autostradach przynajmniej do 160km/h :)

    Ale mandatowanie od 210? :) Ja, Panną Mercedes jeździłem po słabych drogach
    z szybkością 120 km/h a na autostradzie z taką, na jaką PM było stać. :)
    Nowe Volvo S40 ma dwa razy więcej kopyt końskich i o 20% więcej kilogramów,
    ale nie oznacza to, że można nim jeździć szybciej.

    IMO niech będzie dozwolona szybkość bezpieczna -- pomiędzy samochodami
    ,,cywilów'' jeździliby policjanci o wedle swego uznania by moderowali. ;)

    Jak porównać 160 km/h trzęsącego się ze strachu kierowcę jadącego trzęsącym
    się gruchotem z kierowcą jadącym na luzie z tą szybkością samochodem
    dopieszczonym?...

    Teraz mam ubaw -- mam dobre opony, które nie dają innym/,,zwykłym'' ludziom szans!!!
    Serwisanci w Volvo postarali się o dokładne ciśnienie -- jestem pod wrażeniem. :)
    Dali dokładnie po 2.5 działki -- oczywiście ja opuściłem :) to do 2.05 -- aby
    jeszcze mocniej oddalić się od innych... :) Za jakiś czas może wyrównam do 2...

    Prawie zero możliwości zrywania przyczepności przy ruszaniu, chyba że przy
    skręconych kołach lub ,,sypkim'' podłożu. :)

    > na chwile obecną nie mam więcej propozycji :)

    Ja bym opodatkował ,,Kościół'' i zabrał immunitety społeczno-polityczne
    ,,duchownym''. :) Ujawniłbym ich ,,duchowość'' w propagacji ich genów
    i wyjaśniłbym ludziom kierunek rozwoju ,,duchowieństwa'', czyli bym
    postawił na szkolnictwo, w którym 2+2 daje zawsze tyle, ile ja chcę. ;)
    (czyli 4)

    > buźka i powodzenia na politycznych salonach :)

    Aha... No... Ale ja jestem hetero... :)

    Ja nie garnę się do tych salonów. :) Ja bym wolał swoje własne salony. :)
    Ja bym wolał dwie młode panienki do łóżka. :) Do łóżka i do Grecji. :)
    I do Hiszpanii. :) Na mandarynki i pomarańcze... I na plażę!!!
    Pod namiot i do hotelu. :)

    -=-

    Gdybyś był wychowany tak, jak mnie wychowano -- wiedziałbyś o tym,
    że pomiędzy rządzącymi i rządzonymi nie ma wielkiej różnicy. :) Ale
    jest pomiędzy żyjącymi w głupolandzie i w lepszych okolicznościach. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Niedawne trzęsienie Ziemi w Chile mogło (i/czyli prawdopodobnie
    tak się stało) skrócić dzień o ponad jedną mikrosekundę...

  • 60. Data: 2010-03-02 16:16:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Valdi" hmil0o$c63$...@n...interia.pl

    > szczera prawda. Nie znam wielu ludzi, którzy budowali się nie za kredyt...

    Inflacja z jednej strony, a z drugiej oprocentowanie na
    poziomie 1% -- tak komuszy rząd budował ,,rodzinę na swoim''. :)
    (ZTCW były to kredyty niegotówkowe, towarowe, można było za to
    kupować materiały budowlane, ale nie można było tego zamienić
    na szmal wkładany na lokaty)

    Kwaśniewski dał ,,budowlane'' ulgi podatkowe.

    Zaś Kaczuszki dały ,,prawe'' rozwiązanie -- rozdawnictwo dla cwaniaków. :)
    Teraz kolejna ,,prawowitość''...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'