  • 1. Data: 2010-02-24 10:00:05
    Temat: pytanie o kredyt hipoteczny
    Od: looty <m...@g...com>

    Witam

    Czy ktoś z Was orientuje się, który bank/banki daje obecnie najlepsze
    warunki dla kredytu o następujących parametrach?
    kwota: 1 mln zł
    waluta: euro
    okres kredytowania: 30 lat
    wkład własny: 20%
    brak lub niskie opłaty za wcześniejszą spłatę przez cały okres
    kredytowania

    Najbardziej interesują mnie opinie osób, które ostatnio robiły
    przegląd ofert kontaktując się bezpośrednio z bankami.
    Nie interesują mnie oferty od przedstawicieli pośredników.

    pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2010-02-25 01:33:08
    Temat: Re: pytanie o kredyt hipoteczny
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    looty pisze:
    > Witam
    >
    > Najbardziej interesują mnie opinie osób, które ostatnio robiły
    > przegląd ofert kontaktując się bezpośrednio z bankami.
    > Nie interesują mnie oferty od przedstawicieli pośredników.

    a to niby czemu? Myślisz że takowi mają gorszą ofertę od samej placówki
    banku? Zależy w jakim. Normalny bank nie robi sobie jaj a nienormalny
    wali w chuja z pośrednikiem i z klientem po równo.
    A pośrednikowi zwykle bardziej zależy.
    Z drugiej strony kredyt na bańkę w większości banków jest możliwość
    indywidualnego negocjowania oferty, to zależy tylko od Twojej zdolności
    kredytowej.
    W euro polecam Nordea, Multi(mbank), Polbank no i może Dojczebank, w
    każdym jeśli faktycznie posiadasz dobre dochody będą się starali masować
    ci pałę żebyś wyszedł zadowolony :))

    Ranger

  • 3. Data: 2010-02-25 08:40:04
    Od: "michal_sz" <michas007@WYTNIJ_TOgazeta.pl>

    W Euro to DnB (wiadomo - spory spread, choć brak prowizji za przyznanie kredytu,
    możliwość spłaty w Euro), Nordea, DB (ma nieco zmienić ofertę), może też mBank/
    Multi, Raiffeisen.

  • 4. Data: 2010-02-26 09:48:01
    Od: looty <m...@g...com>

    Dzięki