  • 21. Data: 2010-09-03 20:01:09
    Temat: Re: Polbank - KK - zapomniany PIN
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Tak samo w Hiszpanii w punktach poboru opłat na autostradzie w ogóle nie
    > wymagali ani pinu, ani podpisu - i były to najszybsze transakcje kartowe
    > jakie w życiu widziałem.

    u nas też jest dość szybko, ale wydają potwierdzenie i paragon, tam nie
    dawali?

    dlaczego na bramkach bezstykowych nie akceptują?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 22. Data: 2010-09-03 20:34:40
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    RobertS pisze:

    > u nas też jest dość szybko, ale wydają potwierdzenie i paragon, tam nie
    > dawali?

    Oddawali razem z kartą, ale naprawdę nie wiem kiedy zdążyli to
    wydrukować... :-)

    > dlaczego na bramkach bezstykowych nie akceptują?

    Może akceptują, nie wiem... :-)

    --
    MiCHA

  • 23. Data: 2010-09-03 20:36:08
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Może akceptują, nie wiem... :-)

    na A2 na pewno nie ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 24. Data: 2010-09-04 13:42:02
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > widzę, że karta mi się kończy 11/2010, jak przyjdzie nowa to PIN również
    > czy pozostaje taki sam?

    pin bedzie ten sam, niestety :)