  • 1. Data: 2008-10-29 13:30:29
    Temat: Polbank
    Od: "NOFX" <n...@p...onet.pl>

    WItam
    Chodzi wam strona logowania w Polbanku ?

  • 2. Data: 2008-10-29 13:47:18
    Temat: Re: Polbank
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Paź, 14:30, "NOFX" <n...@p...onet.pl> wrote:
    > WItam
    > Chodzi wam strona logowania w Polbanku ?

    Nie wiem.
    Przestalem korzystac nawet z podgladu do KK, bo ni ema czego podgladac
    - jakies dziwne saldo z przeszlych i przyszlych (raty) naleznosci..
    W miedzyczasie wygaslo mi haslo...
    Szkoda, ze nie maja systemu tej kasy co Eurobank - konieczne minimum
    ale dobrze chodzi.

  • 3. Data: 2008-10-29 13:57:24
    Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>

    NOFX pisze:

    Hej!

    > Chodzi wam strona logowania w Polbanku ?

    Przed chwilą sprawdzałem - działa, tzn. mogłem się zalogować :)

    --
    Łukasz

  • 4. Data: 2008-10-29 14:30:11
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 29 Oct 2008 06:47:18 -0700 (PDT), krzysztofsf napisał(a):

    > Nie wiem.

    Chodzi, ale tak 2x wolniej niż zwykle.

    > Przestalem korzystac nawet z podgladu do KK, bo ni ema czego podgladac
    > - jakies dziwne saldo z przeszlych i przyszlych (raty) naleznosci..

    Tak na oko podgląd KK jest 2 dni robocze do tyłu. Ale nie zawsze ;).

    --
    Kojer